کد خبر 12540
۹ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
پیش فروش پارس تندر آغاز می شود

پرشین خودرو: ثبت نام متقاضیان خودرو فیس لیفت شده تندر90 به نام پارس تندر در هفته پیش رو(احتمالا از فردا) آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب اظهار كرد: خودرو پارس تندر بر اساس نیاز بازار و درخواست های مردم برای ایجاد تغییرات ظاهری روی خودرو تندر90 به صورت مشترك در شركت های پارس خودرو و رنو طراحی شده و به زودی شاهد تردد این محصول در خیابان ها خواهیم بود. نعمت اله پوستین دوز افزود: پارس تندر یا همان اس.آر(SR) محصول تغییر یافته تندر90 است و بر اساس نظرات مشتریان، سپر، صندوق عقب، شیشه، تزیینات داخلس و چراغ های عقب تغییر یافته است. به گفته وی، سایپا تلاش می کند خودروهای پیش فروش شده را تا پایان سال جاری تحویل مشتریان دهد. پوستین دوز در مورد قیمت گذاری خودرو پارس تندر اظهار داشت: قیمت این خودرو طبق تفاهم نامه با سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و ستاد تعیین قیمت خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین و اعلام خواهد شد. وی اظهار كرد: پیش‌بینی می‌شود كه در مرحله اول تعداد 10 هزار دستگاه از این خودرو پیش فروش شود. شنیده ها حاکی از آن است که محصول پارس تندر بین 15 تا 20 میلیون ریال نسبت به تندر90 فعلی گران تر باشد.
کد خبر 12540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
    0 0
    خلی جالبه اومدن چراغ عقب و سپر عقب و آرم پشت ماشین رو تغییر دادن اونوقت در اومدن میگن: سایپا تلاش می کند خودروهای پیش فروش شده را تا ""پایان سال جاری"" تحویل مشتریان دهد !! نه میخوای بزار یه دوسال دیگه تحویل بده آخه تغییرات خیلی سنگینه و طول میکشه تو سوار بشن رو بدنه قبلی !! !!!
  • پیروز ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
    0 0
    محمدرضا جان تو اطلاع نداری که چقدر وقت و هزینه صرف تغییر چراغهای عقب شده !!! جایی که انحصار باشه گاری هم بدن باید سوار بشوی این معنی حق انتخابه باید از بین بدترینهای بهترین را با قیمت 5 برابری نسبت به خودروهای جهانی انتخاب کنیم برای ایرانی متاسفم.
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
    0 0
    متاسفم برای شما کارکنان ایران خودرو