بلیت ترکیه نخرید / فعلا به عراق پروازی نداریم

مردم احتیاط کنند و فعلا بلیت پرواز به ترکیه نخرند چراکه اگر پروازها کنسل شود بازپس گیری پول از ایرلاین خارجی دردسرهایی برای افراد خواهد داشت!

به گزارش پرشین خودرو، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، با اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه احتمال تغییر تاریخ پروازهای ترکیش ایرلاین به ایران وجود دارد، اظهار داشت: هرچند ترکیه اعلام کرده است که از اول سپتامبر یعنی یازدهم شهریور، پروازهای ایران را از سرمی‌گیرد اما احتمال لغو پروازها در این تاریخ وجود دارد.

مقصود اسعدی سامانی ادامه داد: تا به این لحظه شرکت‌های هواپیمایی داخلی درخواست‌هایی برای انجام پرواز به ترکیه داده‌اند و ارایه مجوز به ایرلاین‌های داخلی منوط بر موافقت ترکیه برای از سرگیری پروازها است.

وی درباره بلیت 30 میلیون تومانی ترکیه گفت: گویا این قیمت برای ایرلاین‌های خارجی با انجام پرواز کانکشن است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در ادامه و درباره برقراری پرواز بین ایران و عراق اظهار داشت: تا این لحظه قرار نیست هیچ پروازی در ایام دهه اول محرم، عاشورا و تاسوعا به عراق داشته باشیم و عراق هم اعلام کرده است که خارجی‌ها را برای حضور در مراسم عزاداری امام حسین (ع) نمی‌پذیرد.

وی ادامه داد: البته قرار بر این است که از دوم شهریور، دو تا سه پرواز در هفته به بصره پرواز داشته باشیم اما دولت عراق هنوز برای بغداد و نجف اجازه پرواز نداده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره احتمال برقراری پروازها برای شرکت در مراسم اربعین خاطرنشان کرد: هنوز درباره برقراری پروازها بین دو کشور برای ایام اربعین مذاکره‌ای نشده است و تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم.

 

منبع: ایلنا

کد خبر 125427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha