88 هزار نفر در طرح خرید 2 محصول جدید سایپا ثبت نام کردند

مراسم قرعه کشی سومین طرح پیش فروش مشارکت در تولید ۲ محصول گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مراسم قرعه کشی معرفی منتخبان مجاز به ثبت نام نهایی در طرح مشارکت در تولید ۲ محصول کوییک اس و ساینا اس گروه خودرو‌های سایپا با حضور نهاد های نظارتی و خبرنگاران امروز اول شهریور ماه برگزار شد.

 

بیشتر بخوانید:

نگاهی به ساینا و کوییک اس

کوییک اسپرت از زوایای مختلف

سواری با کوییک آر پلاس در پیست پارس خودرو

خط تولید کوییک آر از دریچه دوربین



در این مراسم سرپرست مهندسی و سیستم های گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: در سومین دور جدید طرح مشارکت در تولید گروه خودروسازی سایپا در مجموع ۴۸۴۵ دستگاه خودرو عرضه و ۸۸۲۶۸ نفر پیش ثبت نام کردند.

حسین آبادی افزود: در این طرح که به مدت ۳ روز و از ۲۵ مرداد ماه برگزار شد در مجموع ۳۲۵۹ خودرو ساینا اس و ۱۵۶۶ کوییک اس عرضه شد که ۶۰ هزار و ۳۱ نفر متقاضی کوییک اس بوده و ۲۸ هزار و ۲۳۶ نفر نیز متقاضی ساینا اس بودند.

وی گفت: در طرح پیش فروش ۲ محصول کوییک اس و ساینا اس در مجموع ۷۳۹ نفر فاقد شرایط ثبت نام و ۸۷ هزار و ۵۲۸ نفر واجد شرایط ثبت نام نهایی در این طرح شدند.

 



مدیر فرایندهای قرعه کشی گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: در این دوره از طرح مشارکت در تولید سایپا از هر ۳۸ نفر یک نفر شانس خرید کوییک اس و از هر ۹ نفر یک نفر شانس خرید ساینا اس را دارند و در مجموع از هر ۱۸ نفر یک نفر شانس مشارکت در سومین طرح پیش فروش سایپا را خواهند داشت.

حسین آبادی با اشاره به اینکه تا کنون شرکت سایپا یک طرح فروش فوق العاده، ۲ طرح پیش فروش و ۳ طرح مشارکت در تولید را برگزار کرده است، افزود: در این طرح همانند پیش فروش های قبلی بر اساس الزام کمیته خودرو ۵۰ درصد ظرفیت به صورت رزرو انتخاب می شود که در این دوره در مجموع ۲ هزار و ۴۲۳ نفر به عنوان رزرو خواهند بود که ۷۹۳ نفر رزرو برای کوییک اس و ۱۶۳۰ نفر برای ساینا اس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پس انجام مراسم قرعه کشی اسامی منتخبین فردا یکشنبه ۲ شهریور ماه ساعت ۱۴ بر روی سایت گروه خودرو سازی سایپا قرار گرفته و به منتخبین نیز پیامک ارسال خواهد شد.

یادآور می شود: در سومین طرح پیش مشارکت در تولید سایپا، خودرو کوییک اس با پیش پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد شهریور و مهر ۱۴۰۰ و خودروی ساینا اس با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ عرضه شده است.

در این طرح محدودیت‌های قبلی نظیر محدودیت کد ملی، داشتن گواهینامه رانندگی، عدم امکان صلح و فروش وکالتی، عدم ثبت‌نام و صدور فاکتور از سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و همخوانی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت بانکی درنظر گرفته شده است.

منتخبان خرید خودرو در طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا و ایران‌خودرو امکان شرکت در این طرح را ندارند.

همچنین متقاضیانی که در خرداد و تیرماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و منتخب نشده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و کلمه عبور ندارند.

کد خبر 125443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha