خط تولید کامیون شایان دیزل افتتاح شد

خط تولید کامیون شایان دیزل در استان فارس با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، مقامات استانی و مدیران ارشد این شرکت و با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت شایان دیزل که روز یکشنبه 2 شهریورماه اقدام به رونمایی نخستین مجصول این شرکت با نام تجاری DAFRAN H7 کرده بود، صبح امروز در شهر شیراز خط تولید این شرکت را با حضور ویدئو کنفرانسی حسن روحانی رئیس جمهور و جمعی از مقامات دولتی و استانی افتتاح کرد.

طرح تولید کامیون کشنده DAFRAN H7، در شرکت شایان دیزل با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰ دستگاه کامیون در هفته دولت افتتاح شد.

 



رئیس جمهور در مراسم افتتاح آنلاین خط تولید کامیون شایان دیزل در سومین روز از هفته دولت با اشاره به اینکه "نان و جان توامان قابل دستیابی است به شرطی که پروتکل های بهداشتی دقیقا اجرا شود"، گفت: رانندگان کامیون در کشور حتی برای یک ساعت به رغم شیوع بیماری کرونا، از کار و تلاش دست نکشیدند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

 



حسن روحانی توسعه ناوگان حمل و نقل کشور را از جمله اهداف مهم دولت برشمرد و گفت: متاسفانه به دلیل خیانتی که ترامپ به دنیا، ملت آمریکا و ملت ایران کرد و عهد و پیمان را زیر پا گذاشت، در پیشبرد طرحهای مرتبط با این حوزه دچار مشکل شدیم اما روند این نوسازی، باید تداوم یابد.

یادآور می شود، شرکت شایان دیزل با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد تومانی و اشتغال‌زایی برای ۱۰۰ نفر در فاز نخست توسط بخش خصوصی تاسیس شده است.

کد خبر 125551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha