کد خبر 125602
۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
معرفی بی ام و M2 CS با تیونینگ داهلر

تیونر سوئیسی داهلر از نسخه‌ی ارتقایافته و قدرتمند بی‌ام‌و M2 CS با قدرت ۵۴۲ نیوتن‌متر و گشتاور ۷۴۰ نیوتن‌متر رونمایی کرد که قدرتمندتر از نسخه‌های معمولی M3 و M4 است.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت تیونینگ خودرو داهلر (Dahler) چند سال است که برای بی ‌ام ‌و M2 معمولی، پکیج ارتقای قدرت ارائه می‌دهد و اخیرا نمونه کارهای آن افزایش یافته است. یکی از بهترین پروژه‌ی داهلر، نسخه کوپه اسپرت بی ‌ام ‌و M2 CS به شمار می‌رود که آخرین عضو این مجموعه نیز محسوب می‌شود. گفته می‌شود که M2 CS با نصب پکیج تیونینگ داهلر، حتی از مدل‌های آینده بی‌ام‌و M3 و M4 نیز قدرتمندتر است.


با نصب پکیج ارتقای Stage 2، قدرت خروجی پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی با توربوشارژ دوقلو از ۴۴۴ به ۵۴۲ اسب‌بخار افزایش می‌یابد و بیشینه گشتاور آن از ۵۵۰ به ۷۴۰ نیوتن‌متر می‌رسد. محدودکننده‌ی بیشینه سرعت نیز حذف شده و به بی‌ام‌و M2 CS اجازه می‌دهد از سرعت ۲۸۰ کیلومتربرساعت فراتر رود، اما این گزینه فقط برای بازارهای خارج از سوئیس دردسترس است.


برای کسانی که ۵۴۲ اسب‌بخار کمی برای M2 CS آن‌ها بیش از حد به‌نظر می‌رسد، داهلر پکیج ارتقای قدرت Stage 1 را ارائه می‌دهد. قدرت ۵۱۳ اسب‌بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر تولیدشده توسط پیشرانه توربوشارژ باعث می‌شود تا این خودرو به بیشینه سرعت ۳۰۲ کیلومتربرساعت دست یابد، زیرا در این نسخه محدودکننده سرعت V-max نیز حذف شده است.

 



داهلر هنوز اطلاعاتی درباره زمان صفر تا ۹۶ کیلومتربرساعت بی‌ام‌و M2 CS ارائه نکرده است؛ اما پیشرانه اصلی M2 CS در صورت مجهزبودن به جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته دستی این کار را در ۳/۸ ثانیه و با جعبه‌دنده DCT هفت سرعته در ۴ ثانیه انجام می‌دهد.

داهلر همچنین سیستم اگزوز جدید، تعلیق کویل‌اور و فنرهای کوتاه‌تر، رینگ‌های آلیاژی فورج فوق‌سبک با ابعاد ۹ × ۲۰ اینچ برای جلو و ۱۰/۵ × ۲۰ اینچ برای عقب خودرو بی‌ام‌و M2 CS ارائه می‌دهد. علاوه بر این، لاستیک‌های میشلن در رنگ‌های مختلف نیز موجود است.

تیونر سوئیسی برای کسانی که مایل هستند بی‌ام‌و M2 CS ارتقایافته‌ی خود را به پیست ببرند، قطعات و تجهیزات سفارشی بیشتری از جمله صندلی‌های مسابقه‌ای و قفس غلت‌گیر نیز ارائه می‌دهد؛ اگرچه افزودن چنین امکاناتی به خودرو، قیمت نسخه نهایی را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. بااین‌حال،‌ افراد علاقه‌مند به تیونینگ و رانندگی با خودروهای اسپرت به خوبی می‌دانند که هیچ ارتقایی بدون صرف هزینه ممکن نیست.
 

منبع: زومیت

کد خبر 125602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha