کد خبر 125613
۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
برای تاکسیرانان بدون ماسک تخلف ثبت می‌شود

معاون نظارت سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اعمال ثبت تخلف برای رانندگان بدون ماسک و افرادی که فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند، خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، امیرهنجن، با بیان اینکه از ۱۵ تیرماه که استفاده از ماسک الزامی شد، طی ابلاغیه ای استفاده از ماسک توسط راننده و مسافران در تاکسی نیز اجباری شد، گفت: علاوه بر استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز در تاکسی ها الزامی شد.


وی با بیان اینکه در بیش از ۵۰ پایانه تاکسیرانی پایتخت نیز بنرهای مقابله با بیماری کرونا برای تاکسیرانان و مسافران نصب شد، افزود: علاوه بر آن در راستای کنترل هر چه بهتر ابلاغیه، روزانه بیش از ۴۰ تیم عملیاتی نیز پایانه های تاکسیرانی و تاکسی های گردشی شهر تهران را تحت رصد دارند.

 

تاکسیرانان


هنجن با تاکید بر اینکه خوشبختانه شاهد رعایت استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی ها هستیم و این روند هر روز بهبود می یابد، ادامه داد: البته در این مدت شاهد تماس های مردمی با ۱۳۷ و ۱۸۸۸ بودیم که از عدم رعایت پروتکل ها در برخی تاکسی ها انتقاد داشتند، البته خوشبختانه تعداد این شکایات بسیار کم است اما با این حال این تخلف رانندگان در کارنامه آنها ثبت و از آنها تعهد اخذ شد. همچنین تیم های نظارتی هم در سطح شهر مستقر هستند که هم بر اجرای فاصله گذاری و هم استفاده از ماسک در تاکسی ها نظارت دارند.

وی با بیان اینکه محلول ضدعفونی کردن دست و سطوح در اختیار رانندگان قرار گرفته و از آنها درخواست کردیم حداقل روزانه سه مرتبه درون خودرو را ضدعفونی کنند، افزود: خوشبختانه شاهد بهبود رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی ها هستیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 125613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha