کد خبر 125672
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
مدارک افزایش قیمت روغن موتور ناقص است!

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدماتی سازمان حمایت با اشاره به ناقص بودن مدارک تولیدکنندگان روغن موتور برای افزایش قیمت، گفت: آمار تولید و توزیع هر هفته دریافت شده و اجازه فروش بیش از قیمت درج شده داده نمی شود.

به گزارش پرشین خودرو، وحید منایی  در خصوص تعیین تکلیف درخواست افزایش قیمت تولید کنندگان روغن موتور اظهار داشت: سه شنبه هفته گذشته جلسه ای با حضور رئیس انجمن تولید کنندگان روغن موتور برگزار شد.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای بررسی درخواست افزایش قیمت هر کالایی، داشتن مستندات و مدارک قانونی مرتبط با افزایش قیمت، الزامی است، بنابراین، به دلیل نقص مدارک، بررسی درخواست افزایش قیمت روغن موتور انجام نشد و قرار است مدارک خود را تکمیل کنند و سپس برای بررسی مجدد ارائه کنند.


معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت خاطر نشان کرد: پس از ارائه مدارک لازم به سازمان حمایت و بررسی آن در صورت تأیید، گزارش کارشناسی به ستاد تنظیم بازار برای بررسی و تأیید نهایی ارائه می شود.

منایی در پاسخ به این سوال که آیا برای تکمیل نواقص مهلتی گذاشته شده، گفت: مهلتی که گذاشته نشده ولی برای اینکه به نتیجه برسند، سعی می کنند در اسرع وقت این نواقص را تکمیل کنند.

 

قیمت روغن موتور

 

* دستور به استانها برای توزیع روغن موتور با قیمت مصوب

وی در خصوص فروش روغن موتور با قیمت پایین از سوی تولید کننده و فروش با قیمت بالا و ایجاد بازار سیاه نیز تأکید کرد: به طور هفتگی آمار تولید و به خصوص توزیع روغن موتور از سوی نمایندگی ها را بررسی می کنیم و به 31 سازمان صنعت استانها اعلام کرده ایم که باید بررسی کنند تا دریافت و توزیع با رعایت کامل قیمت های مصوب انجام شود.

معاون نظارت بر کالاهای اساسی و خدماتی سازمان حمایت خاطر نشان کرد: هر مصرف کننده ای که برای خرید روغن موتور به تعویض روغنی ها و یا نمایندگی های فروش مراجعه می کند، در صورتی که با قیمتی بالاتر از قیمت درج شده روی قوطی های روغن خریداری کردند، تخلف بوده و حتما به سازمان صنعت استانها و یا سامانه 124 اطلاع دهند تا سریع رسیدگی و برخورد لازم با گران فروشی انجام شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 125672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha