نگاهی به یکی از خاص ترین ماکت های خودرو جیمزباند +فیلم با زیرنویس فارسی

دنیای جذاب ماکت های خودرو تبدیل به یکی از سرگرمی های خودرویی شده است که سن و سال نمی شناسد و البته سرگرمی نسبتا گران قیمتی نیز است، مخصوصا اگر این ماکت مربوط به یکی از خاطره انگیزترین فیلم های سینمایی جهان یعنی جیمز باند و استون مارتین DB5 جیمز باند باشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ماکت های خودرو همیشه مورد علاقه طیفی از کلکسیونرها بوده است و به طور خاص ماکت خودروهایی که در فیلم های سینمایی معروف دنیا حضور داشته اند، علاقمندان ویژه ای دارد.

همین علاقمندی موجب شده است تا ماکت هایی با تمام جزئیات واقعی ساخته شود مانند ماکت استون مارتین DB5 که در فیلم اسکای فال با بازی شون کانری، حضور داشت.

این ماکت خاص که به گفته سازندگانش در بیشتر کشورهای دنیا به نمایش درآمده و چهار بار دور دنیا را گشته است از جزئیات دقیق مثل سپر ضدگلوله، تفنگ و سیستم تغییر پلاک برخوردار است.

این ماکت از استون مارتین جیمزباند را باید یکی از برترین ماکت های استون مارتین در دنیا دانست که با جزئیات دقیقی ساخته شده است.

برای تماشای این ماکت از استون مارتین جیمزباند، می توانید فیلمی که در تحریریه پرشین خودرو با زیرنویس فارسی تهیه شده است ببینید.





 






 

کد خبر 125703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha