کد خبر 125758
۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
اجرای طرح توقف خودروها پشت خط عابر پیاده

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب، گفت: طرح توقف خودروها در پشت خط عابر پیاده در سطح شهر تهران بزرگ در حال اجرا است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طرح توقف خودروها در پشت خط عابر پیاده در سطح شهر تهران بزرگ در حال اجرا است. در این طرح که در همه تقاطع‌ها و محل‌هایی که رفت و آمد عابرین پیاده زیاد است در حال اجراست مأمورین پلیس راهور فاتب، با اشاره به رانندگان به وسیله دست و راکت از آنها می‌خواهند که دقیقاً در پشت خطوط حک شده مخصوص توقف خودروها و یا همان خطوط احترام به حقوق عابرین پیاده توقف نمایند تا عابرین بتوانند با خیال آسوده و راحت از تقاطع عبور نمایند.

وی گفت: در این طرح رانندگان استقبال خوبی داشته اند و به محض مشاهده علائم و دستورات پلیس مستقر در تقاطع می‌ایستند و دقیقاً به آنچه قانون می‌گوید عمل می‌نمایند و کمال همکاری و مساعدت را با پلیس دارند.

 


معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب گفت: گاهی نیز پلیس پس از نشان دادن علامت ایست کنار می‌ایستد و عکس العمل رانندگان را در این طرح می‌سنجد و با کمال خوشحالی و احترام به رانندگان عزیز تهرانی باید بگوییم که صد درصد رانندگان در این طرح سربلند بیرون آمدند و همگی پشت خط عابر پیاده توقف کردند و این جای بسی خرسندی و غرور دارد که فرهنگ احترام گذاشتن به حریم و حقوق عابرین پیاده در سطح جامعه رو به افزایش است و همگی رانندگان می‌بایست به آن احترام بگزارند.

منبع: مهر

کد خبر 125758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha