کریسمس 2021 با استون مارتین جونیور ویژه کودکان + تصاویر و تیزر رسمی

استون مارتین یک خودروی ویژه کودکان با نام استون مارتین جونیور Junior Aston Martin را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، دغدغه های ثروتمندان با مردم عادی تفاوت های فراوانی دارد و هیچ فرقی نمی کند که کجای کره خاکی زندگی کنند.تمایل زیاد ثروتمندان به اجناس خاص و کالای تجملاتی همیشه شرکت ها را به تولید محصولات ویژه این قشر تشویق کرده است.

 

استون مارتین جونیور



خودروسازان نیز برای عقب نماندن از قافله، اقدام به معرفی خودروهایی در ابعاد کوچک ویژه این قشر می کنند که آخرین نمونه آن استون مارتین جونیور Junior Aston Martin است.

 

بیشتر بخوانید:

 

نگاهی به یکی از خاص ترین ماکت های خودرو جیمزباند +فیلم با زیرنویس فارسی

 

استون مارتین جونیور



خودرویی خاص، کاملا شبیه به نسخه اصلی در اندازه دو سوم نمونه واقعی که تنها تفاوت آن با استون مارتین دی بی 5 Aston Martin DB5 در برقی بودن جونیور خلاصه می شود.

 

استون مارتین جونیور



استون مارتین دی بی5 جونیور Junior Aston Martin DB5 با 3 متر طول و 1.1 متر عرض به یک موتور برقی 5 کیلووات مجهز است که قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند.استون مارتین جونیور با این موتور توان دستیابی به سرعت 30 مایل در ساعت را فراهم میکند که برای کودکان عدد هیجان انگیزی محسوب می شود.

 

استون مارتین جونیور



استون مارتین جونیور 35 هزار پوند قبل از پرداخت مالیات قیمت دارد که با توجه به تعدادی که قرار است تولید شود، حتما متقاضیان زیادی خواهد داشت.

در بحث جزئیات، خودروساز انگلیس کاملا به طرح اصلی وفادار بوده است. فرمان چرمی جونیور دقیقا شبیه به نمونه اصلی است.داشبورد نیز با نمونه اصلی استون مارتین دی بی 5 یک شکل است و تنها تفاوت مربوط به جایگزینی نمایشگر شارژ باتری به جای آمپر بنزین است.

 

استون مارتین جونیور



استون مارتین جونیور Aston Martin DB5 Junior توان پیمایش 20 مایل را خواهد داشت ضمن اینکه باتری را در کمترین زمان ممکن می توان تعوض کرد تا برد خودروافزایش پیدا کند.

برای استون مارتین جونیور Aston Martin DB5 Junior، 3 نوع مود رانندگی تعریف شده و در دسترس است. نخستین حالت رانندگی برای تازه کارها است که اجازه حرکت بیش از 30 متر را به راننده خردسال نمی دهد.دومین حالت رانندگی تقریبا تمام 7 اسب بخار قدرت استون مارتین جونیور را در اختیار راننده کوچک قرار می دهد و مود سوم نیز برای مسابقه با سایر خودروها در نظر گرفته شده است تا احساس یک رقابت را برای کودکان ثروتمند فراهم سازد.

البته طبق معمول برای سوپر ثروتمندان که همیشه دنبال یک نمونه بهتر هستند یک نسخه ویژه در نظر گرفته شده است که اگر از سرعت 30 مایل در ساعت جونیور راضی نیستند می توانند DB5 Vantage Junior را با پرداخت 45 هزار پوند تهیه کنند.

 

استون مارتین جونیور



DB5 Vantage Junior به یک پیشرانه 10 کیلواتی مجهز است که دو برابر نسخه جونیور توان دارد.

Aston Martin DB5 Junior برای کاهش وزن از فیبرکربن ساخته می شود.

بد نیست بدانید که استون مارتین جونیور Aston Martin DB5 Junior که از سال 2021 تولید آن آغاز می شود تنها در 1059 نسخه تولید خواهد شد و خریداران خوش شانس آن به صورت اتوماتیک وارد باشگاه صاحبان استون مارتین می شوند.


کد خبر 125795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha