کد خبر 125867
۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
تولید تایر خودرو ۲۷‌درصد رشد داشت

بررسی آمار عملکرد تایرسازان بزرگ کشور حاکی از تولید ۱۱۵ هزار و ۹۸۳ تن تایر خودرو از ابتدای امسال تا پایان مردادماه و رشد ۲۷‌ درصدی آن در همسنجی با پارسال است.

به گزارش پرشین خودرو، این میزان تولید مشتمل بر ۱۰ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۷۵۹ حلقه تایر است که از نظر تعداد حلقه نیز رشد ۲۶‌درصدی در مقایسه با پنج ماهه پارسال نشان می‌دهد.


برپایه این گزارش، تا پایان مردادماه ۶۲ هزار و ۹۶۸ تن تایر خودروی سواری (رشد ۲۸ درصدی)، ۹ هزار و ۲۶۸ تن تایر وانتی (رشد ۱۳ درصدی) و ۲۱ هزار و ۲۳۷ تن تایر باری و اتوبوسی (رشد ۱۰‌درصدی) در کشور تولید شد.


در مدت یاد شده، تولید تایر کشاورزی سبک رشد ۱۲۳‌درصدی تجربه کرد و به دو هزار و ۲۲۳ تن رسید، همچنین تولید تایر کشاورزی سنگین با ثبت رشد ۴۲‌درصدی به هفت هزار و ۸۳۲ تن رسید و تایر خودروهای راه‌سازی و صنعتی با رشد ۱۷‌درصدی به دو هزار و ۴۰۱ تن رسید.

 

تولید تایر
 

این گزارش حاکی است، تا پایان مردادماه ۷۷۲ تن تایر دوچرخه در کشور تولید شد که در هم‌سنجی با پارسال رشد ۸۰‌درصدی نشان می‌دهد.

در این مدت تولید تایر موتورسیکلت با ثبت رشد ۲۳‌درصدی به پنج‌هزار و ۶۲۵ تن و تولید تیوب با رشد ۳۹‌درصدی به چهارهزار و ۹۶۰ تن رسید.

آمارها همچنین حاکی از تولید ۴۳۶ هزار و ۹۳۵ حلقه فلپ، تسمه نقاله، شیلنگ و غیره به وزن یک‌هزار و ۶۶۷ تن در پنج ماهه امسال است.

منبع: ایرنا

کد خبر 125867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha