کد خبر 125983
۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
تصاویر ساندرو 2021 منتشر شد

نخستین تصاویر رسمی رنو ساندرو 2021 که قرار است در آخر سپتامبر رونمایی شود، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت رنو در خصوص رنو ساندرو جدید اطلاعات خاصی به جز تصاویر این خودرو را منتشر نکرده است اما چیزی که از تصاویر این محصول جدید مشخص است، طراحی رنو ساندرو جدید به روز شده است.

تصاویر جدید از نسل سوم رنو ساندرو نشان می دهد که رنو در تلاش است تا ضمن حفط همان استاندارد و سادگی پیشین، تجهیزات این خودرو را بهبود بخشد.

رنو در طراحی ساندروی جدید یک رویکرد تکاملی در پیش گرفته است.ساندرو جدید شکل کلی خود را با همان خطوط ساده حفظ کرده است اما خودرو کمی کشیده تر به نظر می رسد.

 

رنو ساندرو



تصاویر منتشر شده نشان می دهد که ساندرو استپ وی در مدل 2021 نیز در دسترس خواهد بود و مانند مدل های پیشین خود از روکش بدنه پلاستیکی سیاه رنگ و باربند اسپرت برخوردار است همچنین ارتفاع خودرو از مدل قبل کمی بیشتر شده است.

رنو ساندرو که از ابتدای ورود به بازار در سال 2002 بر پایه پلتفرم نسل سوم رنو کلیو تولید شده بود دیگر به پایان خود رسیده است. رنو، ساندرو 2021 را برای رعایت استانداردهای ایمنی و آلایندگی بر پایه پلتفرم CMF-B تولید می کند که آخرین مدل های رنو کلیو و نیسان جوک نیز از آن استفاده می کند و از همه مهمتر با قیمت این خودرو همخوانی دارد.

 



پیش بینی می شود که در مدل سال 2021 ساندرو نیز به دلیل پایین نگه داشتن قیمت این خودرو همچنان نمی توان انتظار پیشرانه های گران قیمت هیبرید یا پلاگین هیبریدی را داشته باشیم در عوض ساندرو با موتورهای بنزینی و دیزل کم حجم به بازار خواهد آمد.

یک پیشرانه بنزینی 1 لیتری سه سیلندر تنفس طبیعی با حجم 71 اسب بخار یا پیشرانه 1.3 لیتری توربوشارژر با 128 اسب بخار از جمله گزینه هایی است که می تواند همچنان قیمت این خودرو را اقتصادی نگه دارد.

هر چند استفاده از پلتفرم جدید در ساندرو می تواند نوید بخش ورود تکنولوژی های به روز نظیر سیستم اطلاعات و سرگرمی کلیو در نسل جدید باشد اما قیمت اقتصادی ساندرو این احتمال را کاهش می دهد.

کد خبر 125983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha