تعهدات معوق به 20 هزار دستگاه تا پایان شهریور می رسد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو گفت: تعهدات معوق را که در سال گذشته 200 هزار دستگاه خودرو بود را به نزدیک 30 هزار دستگاه رسانده‌ایم که تا پایان شهریورماه این عدد به کم‌تر از 20 هزار دستگاه خواهد رسید.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی، با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از 216 هزار دستگاه خودرو در ایران خودرو تولید شده است.


وی که در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان سخن می گفت، با بیان این‌که افزایش قیمت خودرو در بازار منفعتی برای خودروساز ندارد، تصریح کرد: خودروساز، محصول را براساس قیمت مصوب شورای رقابت به بازار عرضه می‌کند و دخالتی در تعیین قیمت ندارد.


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این‌که در یک سال اخیر، تقدمی برای هیچ یک از مشتریان حقیقی و حقوقی در ثبت‌نام یا تحویل خودرو قائل نشده‌ایم، گفت: به تعهداتمان مبنی بر توزیع عادلانه خودرو پایبند هستیم.

وی با اشاره به این‌که وضعیت موجود در شاخص‌های کلان اقتصادی، معیشت و زندگی‌ مردم را تحت تاثیر قرار داده، افزایش بیش از دوبرابری محصول دناپلاس اتوماتیک، از کارخانه تا بازار را بی ارتباط به سیاست‌های بازار ایران‌خودرو دانست و‌ تصریح کرد: فرهنگی در میان مردم شکل گرفته که برای حفظ ارزش پول خود به خودرو نگاه سرمایه‌ای دارند.

 

فرشاد مقیمی


مقیمی اضافه کرد: باید بتوانیم نام و نشان ایرانی را در محصولاتمان توسعه دهیم و خودروهایی را با نوآوری و کیفیت مناسب به دست مشتریان برسانیم.

وی با تشریح اقدامات ایران‌خودرو در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری کاهش مصرف سوخت محصولات را در دستور کار قرار داده‌ایم و در کم‌تر از یک ماه آینده تولید گیربکس شش سرعته را به تولید انبوه خواهیم رساند که کاهش مصرف سوخت در محصولات را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل ایران خودرو، حمایت از زنان سوزن دوز استان سیستان و بلوچستان، ساخت مدرسه در روستای دایی آباد لار، تامین اقلام بهداشتی کادر درمان در شرایط کرونا و کمک های مومنانه را از دیگر اقدامات ایران‌خودرو در حوزه مسوولیت های اجتماعی برشمرد.

وی متذکر شد: دستاوردهای ایران‌خودرو در شرایطی که زمین گیر کردن آن از طریق تحریم‌ها، هدف دشمنان بود، برای آنان قابل تصور نبوده است.

مقیمی در پایان ضمن دعوت از صنعت‌گران سیستان و بلوچستان به سرمایه‌گذاری در داخلی سازی تولید قطعه، از ضمانت خرید محصولات تولیدی قطعه‌سازان به مدت پنج سال و به قیمت نوع مشابه وارداتی خبر داد.

کد خبر 126007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha