فشردن استارت دکمه ای در حال حرکت چه عواقبی دارد؟ +فیلم با زیرنویس فارسی

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که اگر در حال حرکت با خودرو فلان کار را انجام دهیم یا فلان دکمه را بزنیم چه اتفاقی روی می دهد، حالا یک ماشین بازآمریکایی بر اساس این سوالات اقدام به تهیه ویدئوهای جالبی می کند که ما در پرشین خودرو این کلیپ ها را با زیرنویس فارسی منتشر می کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اگر در سرعت بالا خودرو را در دنده عقب بزنیم؟ اگر در حال حرکت ماشین را خاموش کنیم؟ و چندین اما و اگر دیگر از این دست، سوالاتی است که حداقل برای رانندگان جوان پیش می آید.

خوشبختانه نیازی نیست که شخصا این کارها را انجام دهید تا نتیجه آن را ببینید به خصوص با قیمت این روزهای خودرو در بازار و البته قیمت قطعات یدکی و تعمیرات خودرو چرا که یک ماشین باز آمریکایی تمام این سوالات شما را آزمایش کرده و نتیجه آن را منتشر کرده است.

در یکی از این ویدئوها می توانید پاسخ این پرسش را بفهمید که اگر در حال حرکت با خودرویی که به استارت دکمه ای مجهز است، روی استارت دکمه ای بزنیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

طبیعتا قبل از تماشای کلیپ باید از شما بخواهیم که این کار را در خیابان های پر رفت و آمد انجام ندهید هر چند که بعید است با وضعیت فعلی بازار خودروی ایران کسی به فکر انجام این آزمایش بیفتد.

به هر حال شما می توانید در ویدئویی که در تحریریه پرشین خودرو زیرنویس شده است پاسخ پرسش خود را دریافت کنید.





کد خبر 126032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha