کاروان 1.7 میلیون دلاری شبه بنز با گاراژ می آید + تصاویر

شرکت واریو یک کاروان مسافرتی جدید لوکس بر پایه کامیون مرسدس بنز معرفی کرده است که تمام امکانات یک خانه کامل با یک گاراژ پرتابل را برای شما فراهم می کند البته با قیمت 1.7 میلیون دلار!

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هر چند قیمت پایه کاروان مسافرتی واریو پرفکت 1200 پلاتینیوم، 1 میلیون دلار در نظر گرفته شده است و در صورتی که تمایل به شخصی سازی کامل داشته باشید این قیمت به 1.7 میلیون دلار می رسد اما قیمت یک میلیون دلاری نیز بسیار گران خواهد بود به خصوص اگر بخواهید یک خودرو که قابلیت قرار گرفتن در پارکینگ کاروان واریو را دارد نیز بخرید.

مرسدس-AMG GT یا اتومبیلی با اندازه مشابه مانند پورشه 911 از خودروهایی است که بدون مشکل با ابعاد پارکینک واریو پرفکت 1200 هم خوانی دارد.

 



واریو پرفکت 1200 پلاتینیوم بر روی کامیون مرسدس بنز Actros 2453 سوار شده است که قدرت خود را از موتور 6 سیلندر 10.7 لیتری توربو دیزل با قدرت 422 اسب بخار تامین می کند.

 



پیشرانه 12.8 لیتری دیگری نیز برای واریو پرفکت 1200 در دسترس خریداران قرار دارد که 523 اسب بخار نیرو برای کاربر فراهم می کند.

 



در واریو پرفکت 1200، پارکینگ تنها یکی از جذابیت های این کاروان به شمار می رود چرا که برای اولین بار و بسته به نوع طرح، 3 قسمت کشویی در کاروان وجود دارد که در صورت باز شدن یک راهروی کامل و بزرگ با قابلیت رد شدن دو نفر از کنار هم را شکل می دهد و اتاق خواب را به نشیمن وصل می کند همچنین این راهرو، حمام کاروان را نیز دور می زند.

 



اکانات زیادی در کاروان واریو پرفکت 1200 وجود دارد که موجب منحصر به فرد شدن این کاروان می شود.برخی از این امکانات به صورت پایه وجود دارد و برخی دیگر نیز تحت شخصی سازی، شامل پرداخت هزینه خواهد شد.

تهویه هوا، لباسشویی و خشک کن، ژنراتو و شارژر خورشیدی بخشی از امکانات پایه کاروان واریو پرفکت 1200 است.

سیستم های سرگرمی متنوع و لوازم جانبی مانند سیستم صوتی Bose یا Apple TV نیز از جمله آپشن ها و امکاناتی است که در پروژه شخصی سازی این کاروان قابل سفارش گذاری است.

در انتهای همین صفحه و بخش تصاویر مرتبط می توانید تصاویر کاملی از این کاروان مسافرتی را مشاهده کنید.

کد خبر 126050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha