16 محصول جدید مازراتی تا سال 2024 می آید

مازراتی برنامه ای از تحولات این شرکت در آینده را منتشر کرده است که بیش از همه موجب خوشحالی کسانی می شود که نگران افت این شرکت در پی ادغام FCA و PSA بودند.با این برنامه، کسانی که نگران به حاشیه رفتن مازراتی بودند می توانند نفس راحتی بکشند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مازراتی در حال برنامه ریزی برای دستیابی به برنامه های جاه طلبانه این شرکت است.

رونمایی از مازراتی MC20 نویدبخش آغاز یک دوره جدید برای این برند ایتالیایی خواهد بود که حالا با ادغام FCA و PSA احساس استقلال بیشتری می کند. موتور Nettuno V6 مازراتی MC20 را باید اولین اقدام مازراتی در احیای این برند برشمرد که آغاز راه یک طرح بزرگ است، طرحی که شامل 13 مدل کاملا جدید و 3 مدل فیس لیفت تا سال 2024 می شود.

مازراتی که در پی بازسازی این شرکت با استفاده کامل از منابع و دانش فنی ایتالیایی خود است، سال 2020 را با نسخه فیس لیفت گیبلی با یک پیشرانه هیبریدی و همچنین معرفی مدل های تروفئو با پیشرانه وی8 را کلید زده است ضمن اینکه نسخه های جدید مازراتی کواتروپورته نیز در برنامه های این شرکت قرار دارد.

 



سال 2021، تمرکز اصلی خود را بر کراس اوورها قرار خواهد داد.کراس اوور مازراتی Grecale که ابعادی کوچکتر از لوانته دارد در حال گذراندن کمپین های تبلیغاتی است.نسخه هیبرید لوانته هم گام دیگری از این شرکت تا سال 2024 خواهد بود.

سال 2022 را باید خاص ترین سال مازراتی دانست چرا که اولین مدل های تمام برقی این برند وارد بازار خواهد شد.

اولین نسخه Grecale و MC20 EV با پیشرانه برقی معرفی می شود، گرن توریسمو و توریسمو گرن کابریو هم با پیشرانه الکتریکی وارد بازار خواهد شد.

 



در سال 2023، با ورود کواتروپورته و لوانته پلاگین هیبریدی تنوع محصولات مازراتی کامل خواهد شد.

طرح پیشرانه الکتریکی مازراتی که به زبان ایتالیایی صاعقه نامیده می شود از سه موتور تشکیل می شود.مازراتی همچنین در حال بر روی سیستم 800 ولتی است که از نسل جدید اینورترها با اجزاری کاربید سیلیکون (SiC) بهره مند است. این سیستم یک راه حل مشابه با فناوری ترکیبی و الکتریکی است که در فرمول 1 و فرمول E در حال استفاده است. سیستم الکتریکی 800 ولت مازراتی قادر خواهد بود تا شارژهای سریع و با قدرت بالا تا 300 کیلووات را پشتیبانی کند.

تغییرات در کارخانه مودنا

البته لازم است تاکید کنیم که برنامه تغییرات ازراتی صرفا به معرفی محصول ختم نمی شود.در کارخانه مرکزی Viale Ciro Menotti در مودنا یک یک خط تولید جدید برای ساخت MC20 راه اندازی خواهد شد.این کارخانه که در 80 سال گذشته چیزی در 90 هزار دستگاه خودرو روانه بازار و 400 اتوموبیل مسابقه را به پیست فرستاده است، یک مرکز تحقیقاتی موتور نیز میزبانی خواهد کرد که نخستین خروجی آن موتور Nettuno است.

برنامه ویژه خودروهای کلاسیک

مازراتی با الگوبرداری از برندهای مطرح خودروسازی دنیا سعی دارد تا ارتباط بیشتری با مشتریان خود داشته باشد و این هدف را با ایجاد بخش کلاسیک این برند پیگیری خواهد کرد. این بخش تمام عملیات و فعالیت های مربوط به مدل های تاریخی مازراتی از جمله اسناد، بازسازی، تعمیرات و قطعات اصلی را پشتیبانی و تامین خواهد کرد.

همچنین مازراتی برنامه Fuoriserie را در ادامه همین هدف اجرا می کند فرصت های بیشتری برای شخصی سازی در اختیار مشتریان قرار می دهد.خریداران در این برنامه قادر خواهند بود تا رنگ، تودوزی، روکش و لوازم جانبی خاص را برای خودروی موردنظر خود سفارش گذاری کنند.

کد خبر 126067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha