10 هزارمین لامبورگینی اونتادور تولید شد + عکس

خودروسازی لامبورگینی، خروج 10 هزارمین سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور از خط تولید این شرکت را جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جشن گرفتن تولید 10 هزارمین دستگاه از سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور هر چند می تواند نقطه عطفی برای این خودروساز ایتالیایی باشد اما واقعیت غم انگیز به پایان رسیدن دوران سوپراسپرت های موتور وسط را هم گوشزد می کند.

با وجود اینکه رسیدن به آمار تولید 10 هزار دستگاهی برای لامبورگینی اونتادور افتخار بزرگی است اما بد نیست بدانید که دستیابی به این افتخار برای لامبورگینی اونتادور دو برابر زمان دستیابی لامبورگینی هوراکان و 4 برابر دستیابی لامبورگینی اوروس به آمار 10 هزار دستگاهی زمان برده است.

لامبورگینی اوروس همین چند ماه پیش موفق شد در زمانی بسیار کمتر از لامبورگینی اونتادور، آمار تولید 10 هزار دستگاه را برای خود ثبت کند.

همانطور که در تصویر خروج 10 هزارمین لامبورگینی اونتادور از خط تولید این خودرو می بینید، 10 هزارمین لامبورگینی اونتادور با کابین قرمز و مشکی تولید شده است.

 

لامبورگینی اونتادور



مقصد 10 هزارمین لامبورگینی اونتادور نیز تایلند خواهد بود.

لامبورگینی اونتادور از سال 2011 میلادی و پس از رونمایی توسط اشتفان وینکلمن رئیس وقت کمپانی لامبورگینی وارد خط تولید خودروساز ایتالیایی شد.

لامبورگینی اونتادور که قدرتی برابر با ۶۹۱ اسب بخار و حداکثر سرعتی برابر ۳۵۰ کیلومتر در ساعت (بعداً در تست‌های یک مجله انگلیسی به ۳۷۰ هم رسید) و صفر تا صد ۲٫۹ ثانیه ای دارد جانشین لامبورگینی مورسیه‌لاگو شد.

کد خبر 126070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha