کد خبر 126090
۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
نامه به دفتر رهبری برای کمک به حمل‌ونقل

یک عضو شورای شهر تهران از ارسال نامه حناچی شهردار تهران به دفتر مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: در این نامه در ارتباط با موضوعات حمل‌ونقل عمومی از ایشان درخواست کمک شده است.

به گزارش پرشین خودرو، محمد علیخانی، در رابطه با آخرین وضعیت ورود اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر تهران اظهار کرد: بر اساس توافقی که با شرکت ایران خودرو دیزل انجام شده قرار است در مجموع 250 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت اضافه شود.


وی افزود: طبق آخرین رایزنی‌های صورت‌گرفته این تعداد اتوبوس به‌صورت تدریجی وارد چرخه حمل‌ونقل عمومی خواهند شد که از آخر شهریور ورود اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید آغاز خواهد شد و در یک بازه زمانی مشخص تعداد اشاره‌شده وارد چرخه حمل‌ونقل خواهند شد.

 

پیروز حناچی


رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران همچنین از تلاش مدیریت شهری برای اجرای وعده دولت در ارتباط با ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت خبر داد و گفت: دولت وعده داده است 19 هزار اتوبوس برای کل کشور وارد چرخه حمل‌ونقل عمومی شود که از این تعداد 4 هزار اتوبوس سهم شهر تهران است که متأسفانه تا به امروز وعده دولت محقق نشده است.

علیخانی همچنین از ارسال نامه حناچی شهردار تهران به دفتر مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: در این نامه در ارتباط با موضوعات حمل‌ونقل عمومی از ایشان درخواست کمک شده است.

منبع: تسنیم
 

کد خبر 126090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha