ضرورت ارائه خدمات نوین در مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین به همراه مدیران امور شعب استان تهران، امور شعب استان ها و روابط عمومی، در راستای ارزیابی خدمات مرکز ارتباط با مشتریان از این مرکز دیدار کردند.

به گزارش پرشین خودرو، هادی قدیمی در این بازدید با اشاره به شرایط پیش آمده در خصوص بیماری کرونا و علاقه کمتر مشتریان جهت مراجعه به بانک، از همکاران مرکز تماس در خواست کرد تا با راهنمایی دقیق و کامل مشتریان و ارائه خدمات نوین در زمان آن ها جهت امور بانکی صرفه جویی شود.

وی همچنین گفت: در حال حاضر بسیاری از خدمات بانکی در بانک ایران زمین در بستر بانکداری دیجیتال قابل ارائه است و مشتریان کمترین نیاز را برای حضور در شعب دارند.


وی با تاکید بر این موضوع که تمامی پروتکل های بهداشتی در شعب سراسر کشور بانک ایران زمین رعایت می شود ، بیان کرد: کارکنان بانک در شعب تلاش می کنند با آماده سازی تمامی موارد بهداشتی خدماتی که باید حضوری ارائه شود را در بهترین زمان ممکن ارائه دهند اما مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه وصل در تمامی ساعات شبانه روز بهترین راهنما برای مشتریان و همکاران شعب هستند.

 

بانک ایران زمین

 


در این بازدید کریمی مدیر عامل شرکت پدیسار توضیحاتی را در خصوص نحوه ارائه خدمت به مشتریان و گستردگی خدمات ارائه شده در مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به بازدید کنندگان ارائه کرد.

وی با بیان این که در سه حوزه مختلف خدمات به مشتریان ارائه می شود، اظهار داشت: در مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین در سه حوزه امداد مشتریان، امداد شعب و حوزه پاسخگویی قضائی به شرکت کاشف بانک مرکزی به صورت شبانه روزی (۲۴×۷) خدمات ارائه می شود و به زودی شاهد رونمایی از خدمات جدید این مرکز برای مشتریان بانک خواهیم بود.

کد خبر 126103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha