اجاره‌ ماشین، گزینه‌ای خوب برای تفریح و راحتی در سفر به کیش

جزیره‌ی زیبای کیش یکی از مقصدهای گردشگران ایرانی و خارجی برای گذراندن تعطیلاتی دلچسب و آرامش‌بخش است و یکی از تفریحات دلچسب، رنت کار در کیش یا همان اجاره ماشین در این جزیره‌ی زیبا است.

به گزارش پرشین خودرو، جزیره زیبای کیش علاوه بر جاذبه‌های متنوع سیاحتی و گردشگردی در این جزیره کوچک، امکانات رفاهی مدرن و به‌روز مثل اجاره خودرو در کیش امتیاز ویژه‌ای برای این جزیره محسوب می‌شود. وجود مراکز خرید متنوع، برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری جذاب، ساحل زیبا و آرام خلیج همیشه فارس، تفریحات هیجان‌‌انگیز دریایی و جاذبه‌های طبیعی کیش هرکدام به تنهایی توانایی آن را دارند که شما را مصمم کنند تا در اولین تعطیلات پیش رو برای سفر به این جزیره زیبا برنامه‌ریزی کنید!


همان طور که اشاره شد یکی از امکانات ویژه‌ی کیش که علاوه بر فراهم کردن راحتی بیشتر گردشگران در طول سفر، تفریح دلچسبی هم محسوب می‌شود، رنت کار در کیش یا همان اجاره ماشین در این جزیره زیبا است. شاید در نگاه اول بین اجاره خودرو در کیش و یا استفاده از تاکسی‌ها فرق چندانی به ذهن نیاید ولی با پرس‌وجو از تجربیات کسانی که در سفر به این جزیره ماشین کرایه کرده‌اند، به این نتیجه خواهید رسید که اجاره  ماشین در کیش ایده جذابی برای اقامت چندروزه در این جزیره زیبا خواهد بود.



مزیت‌های اجاره خودرو در کیش چیست؟

اجاره ماشین در کیش دو مزیت عمده دارد. اولین مزیت این کار احساس راحتی است که در این سفر به شما دست خواهد داد. این احساس به طور ویژه به کسانی که به خرید کردن و چرخ زدن در مراکز خرید علاقه زیادی دارند، بیشتر دست خواهد داد. این افراد پس از وارد شدن به پاساژهای متنوع کیش با کیسه‌های فراوان خرید از آن‌ها خارج می‌شوند! درصورتی که از وسیله عمومی مثل تاکسی استفاده کنند، باید این کیسه‌ها را با سختی فراوان با خود به این طرف و آن طرف ببرند و یا هر نوبت برای گذاشتن آن-ها به محل اقامت خود بازگردند. در حالی‌که که اگر از شرکت‌های رنت کار در کیش ماشین کرایه کرده باشند، می‌توانند کیسه‌های خرید را در ماشین بگذارند و با خیال راحت و صرفه‌جویی در وقت به سراغ دیگر مراکز خرید بروند!

بنابراین اگر شما هم علاقه زیادی به پاساژگردی و خرید کردن دارید با اجاره ماشین در کیش علاوه بر احساس راحتی در رفت‌وآمد، می‌توانید از وقت محدود خود در طول اقامت تفریحی در این جزیره زیبا بهره‌ی بیشتری ببرید.

دومین مزیت اجاره خودرو در کیش جنبه تفریحی آن است. از آنجایی که کیش منطقه آزاد است، بنابراین وارد کردن ماشین‌های لوکس و خارجی به این جزیره با مسائل خاص گمرکی همراه نیست. اجاره این مدل ماشین‌ها می‌تواند تفریح خوبی برای عاشقان ماشین و ماشین‌سواری به حساب بیاید. البته طبق قانون از سال 2016 وارد کردن ماشین‌های مریکایی و از سال 2018 هرگونه ماشین خارجی به کیش ممنوع شده است ولی با این حال همچنان سرتاسر کیش را ماشین‌های مدل بالا و لوکس خارجی پرکرده‌اند. از دیگر تفریح‌های مناسب در کیش می‌توان به چرخ زدن دور تا دور جزیره اشاره کرد. اگر خودرویی کرایه کرده باشید می‌توانید هر مقدار که علاقه دارید و بدون محدودیت در جاده ساحلی رانندگی کنید و از دیدن دریای زیبای خلیج فارس در حین رانندگی لذت ببرید. در نهایت اینکه از دیگر مزایای اجاره ماشین در کیش تجربه رانندگی بدون ترافیک و دغدغه است. با توجه به رعایت خوب قوانین راهنمایی و رانندگی و خلوتی جزیره می‌توانید یک رانندگی بدون دغدغه و ترافیک و همراه با اعصابی راحت را تجربه کنید، چیزی که احتمالاً در شهر محل سکونت خود یک آرزو به حساب می‌آید!

 

اجاره خودرو در کیش

 


چگونه در کیش ماشین کرایه کنیم؟

اولین قدم پیدا کردن یک شرکت معتبر و دارای مجوز از سازمان منطقه آزاد کیش است. شما می‌توانید این شرکت‌ها را در فضای مجازی به راحتی پیدا کنید. درگام بعدی باید خدماتی که شرکت‌های رنت کار در کیش به شما ارائه می‌کنند را بررسی کنید. به عنوان مثال می‌توانید ماشین اجاره‌ای خود را در فرودگاه کیش یا هر نقطه‌ای از کیش که بخواهید تحویل بگیرید. ماشین‌های متنوعی در جزیره اجاره داده می‌شوند. بنابراین اگر بودجه محدودی دارید نگران نباشید، چراکه می‌توانید به دنبال اجاره ماشین ارزان در کیش باشید.

شما می‌توانید انواع و اقسام ماشین‌های مدل بالای خارجی مورد علاقه خود از شاسی بلندها تا ماشین‌های اسپرت و لوکس را برای اجاره کردن انتخاب کنید. اگر به‌طور دسته‌جمعی به کیش سفر کرده‌اید می‌توانید به دنبال اجاره یک ون (با راننده یا بدون راننده) باشید. ممکن است با آگهی‌هایی درمورد اجاره ماشین ایرانی در کیش برخورد کنید، حقیقت این است که این مطلب واقعیت ندارد و تاکنون هیچ شرکتی اقدام به اجاره ماشین ایرانی در کیش نکرده است. در نهایت توجه داشته باشید که قوانین راهنمایی و رانندگی درکیش به خوبی اجرا می‌شود. به طور مثال نمی‌توانید با سرعت بیش از هشتاد کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. این نکته ممکن است در نوع ماشینی که انتخاب می‌کنید تاثیرگذار باشد.

پس از انتخاب شرکت مناسب و ماشین مورد نظرتان نوبت به رزرو آن می‌رسد. فرآیند رزرو اجاره ماشین در کیش با توجه به زمان سفر شما و معمولاً به صورت اینترنتی، تلفنی و یا در شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد. پس از حضور در کیش و پیش از تحویل گرفتن ماشین مطلوبتان بین شما و شرکت مورد نظرتان قراردادی بسته خواهد شد. و پس از آن ماشین در اختیار شما قرار می‌گیرد. شرکت‌های مختلف قراردادهای متفاوتی با شما می‌بندند ولی به نظر می‌رسد نکات زیر در بین همه آن‌ها مشترک باشد:


• برای اجاره ماشین در کیش به این مدارک نیاز دارید: اصل گواهینامه معتبر، اصل شناسنامه یا کارت ملی معتبر، اصل گذرنامه برای گردشگران خارجی.

• برای ضمانت ماشین باید مبلغی را نزد شرکت‌های اجاره خودرو در کیش امانت بگذارید که پس از بازگرداندن خودرو این مبلغ را به شما برمی‌گردانند. این مبلغ با توجه به نوع ماشین مشخص می‌شود.

• مبلغی به عنوان خلافی احتمالی ماشین پیش شرکت به ودیعه می‌گذارید که پس از تحویل دادن ماشین و درصورتی که استعلام خلاقی ماشین صفر اعلام شود، کل آن مبلغ به شما بازگردانده خواهد شد.

پینشهاد می‌کنیم برای اینکه با مشکل خاصی مواجه نشوید، پیش از عقد قرارداد از تمامی هزینه‌های مربوط به اجاره ماشین در کیش آگاهی کسب کنید. همان‌طور که گفته شد با توجه به تنوع ماشین‌های موجود، اجاره ماشین ارزان در کیش کار سخت و پیچیده‌ای نیست. در این مطلب کوتاه تلاش ما بر این بود که پس از بر شمردن مزایای اجاره ماشین در کیش ، پاسخ مناسبی به سوال چگونه در کیش ماشین کرایه کنیم، ارائه کنیم. در نهایت امیدواریم با اجاره خودرو در کیش سفر راحت و لذت‌بخشی را در این جزیره زیبا تجربه کنید.

کد خبر 126191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha