کد خبر 126203
۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
فرودگاه چابهار از فردا باز می شود

در حالی اعلام اخیر مسئولان از تعطیلی یک ماهه فرودگاه کنارک چابهار حکایت داشت که طی مذاکرات صورت گرفته این فرودگاه از فردا (پنج شنبه) باز و پروازهای آن از سر گرفته می شود.

به گزارش پرشین خودرو، طی روزهای گذشته بود که اعلام شد به مدت یک ماه پرواز و پذیرش مسافر در فرودگاه کنارک چابهار متوقف خواهد بود که دلیل آن را آماده سازی و تعمیرات این فرودگاه اعلام کردند. بر این اساس فرودگاه های زاهدان، زابل و ایرانشهر به عنوان جایگزین جهت پذیرش پرواز و مسافر اعلام شد.

اما پیگیری آخرین وضعیت فرودگاه چابهار از مسئولان منطقه آزاد چابهار حاکی از آن است که با حضور مسئولان در چابهار و مذاکراتی که وجود داشته فرودگاه از فردا باز می شود.


عدنان حسینی -مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار - گفت که روز گذشته نمایندگان دستگاهها از جمله شرکت فرودگاهها، وزارت راه و وزارت دفاع طی بازدیدی مشکلات فرودگاه کنارک را بررسی کردند.

وی افزود: بر این اساس قرار شد تا باحل مشکلات از فردا (پنج شنبه) پروازها از سر گرفته شود.

فرودگاه کنارک در حال حاضر تنها فرودگاه چابهار است و این در حالی است که از آذر ماه سال گذشته بعد از سالها رایزنی و مذاکره کلنگ زنی فرودگاه بین المللی چابهار در منطقه آزاد انجام شد.

شهر فرودگاهی چابهار در دو فاز احداث می شود که ساخت فاز اول آن طی انعقاد قرار دادی ۱۸ ماهه با سرمایه ۴۷۰ میلیارد تومان، از ابتدای تیرماه امسال شروع شده و قرار است در سال آینده اولین فاز آن عملیاتی شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 126203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha