برنامه تولید 50 هزار دستگاه موتورسیکلت در سال 99

رییس سازمان صنعت‌،‌ معدن و تجارت قم گفت: بر اساس راهبرد تعیین‌شده برای صنعت استان درسال جهش تولید، 50 هزار دستگاه انواع موتورسیکلت در سال جاری در قم تولید خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، محمود سیجانی بیان کرد: توان صنعت استان در تولید انواع موتورسیکلت بسیار مطلوب است و در همین رابطه تا از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه بیش از ۳۸ هزار دستگاه موتورسیکلت در قم تولیدشده که نشان‌دهنده تحقق ۹۵ درصدی هدف موردنظر در این حوزه است.


وی افزود: با ادامه این روند تا پایان سال به نظر می‌رسد تعداد قابل‌توجهی از انواع موتورسیکلت در قم تولید شود که بسیار بیش از میزان تعیین‌شده در برنامه است.


رییس سازمان صنعت‌،‌ معدن و تجارت قم ادامه داد: قم در تولید انواع موتورسیکلت با برندهای مختلف، صاحب‌نام است و محصولات تولیدی این استان به سایر استان‌های کشور صادر می‌شود.

 

تولید موتورسیکلت



سیجانی گفت: وجود واحدهای قطعه‌سازی درقم که توانایی تامین وسایل و قطعات موردنیاز واحدهای تولیدکننده موتورسیکلت را دارد،‌ یکی از عوامل موفقیت صنعت استان در این بخش است.

وی بیان کرد: تولید موتورسیکلت در قم با تاکید برساخت انواع موتورسیکلت‌های برقی و دارای به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی ادامه می‌یابد.

کد خبر 126213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha