Portofino M فراری رونمایی شد + تیزر رسمی

با گذشت 8 ماه از همه گیری ویروس کرونا، خودروسازی فراری نخستین خودروی این شرکت را که یک به روزرسانی جدید بر روی فراری «پورتوفینو» با پسوند «ام» است، به صورت آنلاین رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در واقع باید گفت اولین رونمایی آنلاین فراری بعد از شیوع ویروس کرونا با فراری پورتوفینو ام رقم خورده است.

 



در طول تاریخ خودروسازی فراری از پسوند ام برای نشان دادن تکامل یک خودرو استفاده شده است.

در فراری پورتوفینو ام به روزرسانی هایی در پیشرانه، طراحی ظاهری و فناوری های خودرو اعمال شده است و مهندسان این شرکت ادعا کرده اند که این تغییرات، قدرت بیشتر و هندلینگ بالاتری برای این خودرو ارمغان می آورد.

 



فراری پورتوفینو ام با قیمت 206 هزار دلار (188 هزار پوند) رونمایی شده است که رقمی در حدود 24 هزار پوند گرانتر از نسخه استاندارد فراری پورتوفینو است و از سال 2021 تحویل آن آغاز خواهد شد.

 



فراری پورتوفینو ام برای پاس کردن استانداردهای جدید آلایندگی اتحادیه اروپا موسوم به یورو6دی اقدام به بازطراحی اگزوز و نصب یک فیلتر ذرات جدید کرده است.

 



فراری پورتوفینو به یک پیشرانه 3.9 لیتری وی 8 مجهز است که 612 اسب بخار نیرو را به چرخ های خودرو منتقل می کند.

در فراری پورتوفینو ام یک جعبه دنده دو کلاچه 8 سرعته جایگزین گیربکس 7 سرعته نسخه استاندارد شده است.

 



گیربکس جدید می تواند 35 درصد گشتاور بیشتر نسبت به نسخه استاندارد فراری پورتوفینو تولید کند که هر چند در شتاب صفر تا 62 مایل تغییر محسوسی ایجاد نمی کند اما در شتاب صفر تا 124 مایل بهبود قابل ملاحظه 1 ثانیه ای را پدید آورده است و شتاب پورتوفینو ام را به 9.8 ثانیه رسانده است.

سوئیچ 5 حالته رانندگی نیز جایگزین مود 3 حالته پورتوفینو استاندارد شده است ضمن اینکه ویژگی های جدیدی نیز در قالب سیستم های کمک راننده پیشرفته تر و صندلی های اسپرت با گرم کن و سرد کن نیز قابل سفارش گذاری است.






کد خبر 126238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha