کد خبر 126269
۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
اجرای آزمایشی فاصله‌گذاری در پروازها

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه 2 شرکت هواپیمایی در حال اجرای آزمایشی موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها هستند، گفت: البته این موضوع هنوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ نشده است.

به گزارش پرشین خودرو، مقصود اسعدی سامانی درباره اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها اظهار داشت: در حال حاضر دو شرکت هواپیمایی به صورت آزمایشی موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها را اجرا می‌کنند و یک صندلی خالی بین مسافران وجود دارد.

وی ادامه داد البته این موضوع هنوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به صورت رسمی ابلاغ نشده است، اما شرکت‌های هواپیمایی معراج و کاسپین در حال اجرای آزمایشی این موضوع در پروازهای خود هستند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا این فاصله‌گذاری اجتماعی تأثیری در نرخ بلیت پروازهای داخلی دارد؟ گفت: به هر حال ما به تفاوت قیمت این صندلی‌های خالی طبق قاعده از محل افزایش قیمت بلیت خواهد بود، چون دولت هیچ بودجه‌ای برای این موضوع اختصاص نداده است.

 

پرواز



* برقراری مجدد پرواز لار-دوبی

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره پروازهای بین‌المللی گفت: به تازگی پروازهای مادرید، میلان و وین اضافه شده است، پیش از این هم پروازهای پاریس، لندن، منچستر، آمستردام و استکهلم برقرار بود.

وی با اشاره به برقراری مجدد پرواز لار به دبی اضافه کرد: پروازهای بین‌المللی تا اندازه‌ای افزایش یافته است.
 

منبع: فارس

کد خبر 126269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha