کد خبر 126277
۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
روزانه ۸ درصد اتوبوس‌های تهران تعمیر می‌شوند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: روزانه ۸ درصد اتوبوس‌های پایتخت به دلیل فرسودگی تعمیر می‌شوند.

به گزارش پرشین خودرو، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران، درباره وضعیت اتوبوس‌های پایتخت اظهار داشت: ناوگان اتوبوسرانی در حال حاضر با فرسودگی تعدادی زیادی اتوبوس مواجه است و تلاش کرده‌ایم با تعمیر قطعات اتوبوس‌ها خدمت رسانی به شهروندان را انجام دهیم و بدون هیچ خللی خدمات به شهروندان ارائه شود.

وی افزود: روزانه حدود 7 تا 8 درصد ناوگان با توجه به فرسودگی نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند که در کنار این موضوع مشکلات تحریم، افزایش نرخ ارز، و کاهش درآمد به علت کمتر شدن مسافر در شرایط کرونا باعث ایجاد شرایط سختی در ناوگان اتوبوسرانی شده است.


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درباره تصویر منتشر شده در فضای مجازی، مبنی بر وضعیت نامناسب کف اتوبوس و احتمال حادثه سقوط شهروندان از اتوبوس گفت: هیچ راننده‌ای با وضعیت نامناسب اتوبوس امکان تردد ندارد و ممکن است در حین کار، اتوبوس دچار مشکل شده باشد و یا این عکس توسط پرسنل ناراضی در تعمیرگاه گرفته شده باشد. ولی به طور قطع در صورت مشاهده چنین مشکلاتی حتما اتوبوس از خط خارج می‌شود.

 

اتوبوس



ترفع در مورد سرانجام خرید اتوبوس‌های جدید برای پایتخت گفت: این موضوع در دست پیگیری است و به محض نهایی شدن قراردادهای مربوطه به صورت کامل اطلاع رسانی خواهد شد.

ترفع گفت: حمایت‌های دولت در این زمینه حائز اهمیت است و درخواست داریم تمهیدات لازم در این زمینه انجام گیرد و دولت به قول خود برای بازسازی ناوگان اتوبوسرانی عمل کند.

وی گفت: تهران در حال حاضر بیش از 5500 دستگاه اتوبوس دارد که عمر متوسط بسیاری از اتوبوس‌ها بیش از 10 سال است و نوسازی آنها هرچه سریع‌تر باید انجام گیرد.
 

منبع: فارس

کد خبر 126277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha