کد خبر 126280
۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
ورودی اصلی ایستگاه مترو مهدیه بهره برداری می‌شود

مدیرعامل شرکت مترو اعلام کرد: ورودی اصلی در ضلع جنوب غربی و همچنین سالن اصلی فروش بلیت خطوط ۳ و ۷ در ایستگاه تقاطعی مهدیه در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پرشین خودرو، علی امام از بهره‌برداری از ورودی اصلی ایستگاه مهدیه واقع در ضلع جنوب غربی تقاطع خیابان‌های مولوی و ولیعصر (عج) در هفته جاری خبر داد و عنوان کرد: سالن اصلی فروش بلیت خطوط ۳ و ۷ در این ایستگاه نیز همزمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه گفت: با بهره‌برداری از این ورودی، دسترسی شهروندان به هر دو سکوی خط ۷ تسهیل می‌شود؛ این در حالی است که پیش‌ازاین شهروندان تنها از طریق ورودی جنوب شرقی، امکان دسترسی به سکوی قائم در خط 3 و سکوی بسیج در خط ۷ را داشتند و برای دسترسی به سکوی آزادگان در خط ۳ و سکوی میدان صنعت در خط 7 باید با استفاده از پله‌برقی به سالن اصلی فروش بلیت مراجعه می‌کردند.


مدیرعامل شرکت مترو خاطرنشان کرد: با افتتاح این ورودی، تعداد ۱۰ دستگاه پله‌برقی ( شامل 8 دستگاه در ورودی و 2 دستگاه در دسترسی به سالن اصلی فروش بلیت) به سمت سکوها افتتاح خواهد شد. با بهره‌برداری از ورودی ضلع جنوب غربی ایستگاه مهدیه، امکان بهره‌برداری از سالن اصلی فروش بلیت خطوط ۳ و ۷ در این ایستگاه نیز فراهم خواهد شد.

بنا براعلام روابط عمومی شرکت مترو، ایستگاه مهدیه با مساحت سرپوشیده ۱۸۴۰۰ مترمربع، یک ایستگاه تقاطعی میان خطوط ۳ و ۷ متروی تهران است که در ضلع جنوب شرق چهارراه امیریه، تقاطع خیابان‌های مولوی و ولی‌عصر (عج) قرار دارد.

کد خبر 126280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha