کد خبر 126292
۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
طرح مبارزه با خودروهای شوتی اجرا می‌شود

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق و کشف بیش از دو هزار و ۹۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ جلال امینی با اشاره به برخورد پلیس با قاچاق کالا توسط خودروهای شوتی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: طرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالا توسط خودروهای شوتی به مدت 72 ساعت در نیمه دوم شهریور ماه، با استفاده از امکانات و ظرفیت تمام رده‌های انتظامی استانها، در سطح کشور اجرا شد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی افزود: در نتیجه اجرای طرح مذکور، بیش از 9 میلیون انواع کالای قاچاق به همراه 985 هزار و 751 لیتر انواع سوخت و مشتقات نفتی کشف و یک‌هزار و 734 متهم به قاچاق دستگیر شدند.


وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش دو هزار و 98 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این راستا 922 دستگاه انواع خودرو توقیف و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شدند.

وی ضمن تأکید بر عزم راسخ این پلیس در مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از هموطنان خواست در صورت آگاهی از هر گونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

کد خبر 126292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha