جهان در انتظار تکنولوژی جدید باتری تسلا

سرانجام تسلا تصمیم گرفت تا مراسم معرفی تکنولوژی جدید باتری این شرکت را به صورت آنلاین برگزار کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدت هاست که انتظار داریم تا اخباری از تکنولوژی باتری های جدید تسلا منتشر شود تا ببینیم الون ماسک چه برنامه ای برای آینده خودروهای برقی در سر دارد.

الون ماسک و تسلا اما بر خلاف دیگر شرکت ها، استعداد عجیبی در مخفی نگه داشتن رویدادها تا لحظه آخر دارند و اجازه درز کوچکترین اطلاعاتی از برنامه های این شرکت را به کسی نمی دهند.

این برنامه که قرار بود در ماه می برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا به تعوبق افتاد و در نهایت بنا شد تا به صورت آنلاین و از طریق سایت تسلا پخش شود.

 

الون ماسک



تسلا این برنامه را روز سه شنبه 22 سپتامبر ( 1 مهر) و به طور زنده از وبسایت این شرکت پخش خواهد کرد.

انتظار چه رویدادی را باید داشته باشیم؟

سوال مهمی که وجود دارد این است که در این برنامه باید منتظر چه چیزی باشیم. درست است که تسلا و الون ماسک در مخفی کاری استاد هستند اما این دلیل نمی شود تا از حدس و گمان جلوگیری شود.

بر اساس توئیت الون ماسک، انتظار داریم تا سیستم های جدید تولید سلول باتری های تسلا را ببینیم و با پروژه مخفی تسلا به نام Project Roadrunner آشنا شویم که هدف از اجرای آن، کاهش هزینه های تولید، سرعت بخشیدن به تولید و بهبود عملکرد باتری های تسلا است.

کارشناسان پیش بینی می کنند که به اطلاعاتی در خصوص باتری جدید تسلا موسوم به باتری یک میلیون مایلی و برنامه های تسلا برای حذف کامل کبالت دست پیدا کنند.

 

توییت یک کارشناس در خصوص تکنولوژی جدید باتری تسلا

 



البته برخی از دنبال کنندگان برنامه های تسلا مدعی هستند که این برنامه صرفا به معرفی باتری های تسلا خلاصه نمی شود. این افراد می گویند که معرفی مدل Model S Plaid می تواند یکی از برنامه های تسلا در این روز باشد. معرفی طراحی داخلی جدید برای مدل اس و ایکس نیز می تواند از دیگر برنامه های تسلا باشد.

به هر حال آنچه مشخص است، الون ماسک هیچ کس را تا به حال ناامید نکرده است چرا که در معرفی تکنولوژی های جدید دست و دلباز است!

کد خبر 126298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha