کد خبر 126373
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
تجهیزات تست فیلتر خودرو بومی‌سازی شد

یک شرکت فناور، با تولید تجهیزات تست، کیفیت و کارآمدی محصولات فیلتراسیون تولیدی مورد استفاده را در ماسک‌های صورت و فیلترهای خودرو سنجش می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، خدیجه براتی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به ساخت تجهیزات تست و سنجش کیفیت فرآورده‌های صنعت فیلتراسیون، گفت: علاوه بر تولید تجهیزات ساخت و سنجش محصولات فیلتراسیون، خدمات تست فیلترهای خودرو تا ماسک‌های نانوفیلتر را به مشتریان ارائه می‌دهیم.


وی انجام خدمات کیفیت ‌سنجی با تجهیزات پیشرفته را یکی از توانمندی‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: تست فیلترهای آب، فیلتر هوای خودروهای سبک و سنگین و فیلترهای صنعتی که در صنایع مادر کاربرد فراوانی دارند، توسط فعالان متخصص این شرکت انجام می‌شود.


براتی تست انواع مدیاهای به کار رفته در فیلترها را از دیگر خدمات این شرکت نام برد و ادامه داد: این شرکت تست‌های لازم از مرحله آغاز ساخت فیلتر تا سنجش و آزمون محصول نهایی را ارائه می‌دهد.

مجری طرح با بیان این‌که این شرکت فناور به عنوان یکی از نخستین مجموعه‌های خصوصی و مستقل زمینه را برای ارائه خدمت، محصولات و آزمون‌های تخصصی این حوزه فراهم کرده است، ادامه داد: بالغ بر 70 درصد دستگاه‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز، توسط فعالان فناور این شرکت بومی‌سازی شده است.

وی افزود: تولید بومی این دستگاه‌ها بخش قابل توجهی از نیازهای کشور به تجهیزات پیشرفته و فناور را که تا پیش از این در اختیار تعداد اندکی از برندهای اروپایی یا امریکایی بود، برطرف کرد.

بر اساس اعلام معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، براتی با اشاره به ارائه خدمات این شرکت به صنایع نفت، گاز، سازندگان مدیای فیلترها و شرکت‌های دانش‌بنیان سازنده نانوماسک‌ها بیان کرد: با فعالیت این شرکت فناور، زمینه برای اشتغال 10 نیروی انسانی که دانش‌آموخته تخصص‌های مرتبط در این حوزه هستند، فراهم شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 126373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha