ساخت مرکز خدمات پس از فروش خودرو با استانداردهای جهانی

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به ارتقای سطح استاندارد ارائه خدمات در بهمن موتور، گفت: ساخت یک مرکز جدید با الگوبرداری از مرکز خدمات مرسدس در آمریکا در دست انجام است که در نیمه آبان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سید امیر میرمنصف با اعلام این مطلب افزود: کسب رتبه های برتر در جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 98 و همچنین سال های گذشته، موید این موضوع است که همواره ارائه خدمات پس از فروش مناسب و رضایتمندی مشتریان از اولویت های این شرکت بوده است.

 

سیدامیر میرمنصف



وی افزود: در ایران بر خلاف کشورهای صاحب سبک در صنعت خودرو، بخش فروش و خدمات پس از فروش در دو بخش جدا از هم فعالیت می کنند که این موضوع علاوه بر تحمیل هزینه به شرکت و مشتریان، کیفیت ارائه خدمات را نیز کاهش می دهد. از حدود 5 سال پیش ما در بهمن موتور با تغییر ساختار و ادغام معاونت فروش و خدمات پس از فروش تلاش کردیم تا مشکلات این بخش را مرتفع سازیم که نتیجه آن را می توانیم در گزارش های اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مشاهده کنیم.

معاون فروش بهمن موتور در ادامه گفت: با وجود اینکه در ارائه خدمات همیشه توانسته ایم سکوهای برتر را به خود اختصاص دهیم اما همیشه ارتقای ارائه خدمات در دستور کار شرکت قرار داشته است و به همین منظور درصدد ساخت زیرساخت های مناسب و همگام با استانداردهای روز دنیا برآمدیم.

وی گفت: در راستای تهیه زیرساخت مناسب برای ارائه خدمات استاندارد به مالکان خودروهای بهمن موتور، مراحل ساخت یک مرکز ویژه با الگوبرداری از مرکز خدمات مرسدس بنز در آمریکا را طی کرده ایم که این مرکز پس از افتتاح در نیمه آبان ماه سال جاری وارد فاز خدمات دهی خواهد شد. ساخت این مرکز قدم بزرگی در راستای افزایش استاندارد خدمات پس از فروش بهمن موتور و رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان این شرکت خواهد بود که در شرایط تحریم های صنعت خودرو گام بزرگی محسوب می شود.

 

 



میرمنصف به یکی از مباحث مهم این روزهای بازار خدمات پس از فروش نیز اشاره کرد و افزود: تامین قطعات در ارائه خدمات مناسب و استاندارد یکی از مهمترین مباحث این حوزه به شمار می رود به همین دلیل ما در بهمن موتور ابتدا اقدام به تهیه و تامین قطعات موردنیاز یک خودرو کرده و پس از آن خودرو را به بازار عرضه می کنیم.

 



وی تاکید کرد: این سیاست در دهه های گذشته همواره سرلوحه شرکت بوده است و همیشه عرضه محصول را منوط به وجود ذخیره مناسبی از قطعات خودرو کرده ایم.

 



معاون خدمات پس از فروش بهمن در همین راستا از مشتریان درخواست کرد تا برای جلوگیری از ورود قطعات تقلبی به چرخه خدمات پس از فروش خودرو، قطعات مورد نیاز خود را از نمایندگی های مجاز این شرکت تهیه کنند.

 



سید امیر میرمنصف گفت: قطعاتی که در شبکه نمایندگی های بهمن موتور توزیع می شود از مشخصات امنیتی خاصی برخوردار است و مشتریان می توانند برای اطمینان خاطر بیشتر از طریق سایت شرکت و بارکد روی بسته بندی قطعات، اقدام به استعلام اصالت کالا کنند ضمن اینکه سرشماره پیامکی 02148027 نیز در اختیار مشتریان این شرکت برای تعیین اصالت قطعات قرار دارد.

گزارش تصویری این رویداد را در انتهای همین صفحه ببینید.

کد خبر 126384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha