بنتلی کلاسیک لگویی به تولید انبوه می رسد؟

در وبسایت Lego Ideas صفحه ای باز شده است تا درخواست تولید انبوه نمونه ساخته شده با لگوی بنتلی کلاسیک را در این شرکت مطرح کند. البته برای این پروژه ها نیاز به حمایت 10 هزار نفر یا بیشتر الزامی است در حالی که پروژه بنتلی هم اکنون 6 هزار حامی جذب کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یک خبر خوب برای علاقمندان خودروهای کلاسیک به خصوص نمونه های کلاسیک این برند منتشر شده است. کسانی که به دلیل صفر های زیاد قیمت خودروهای کلاسیک بنتلی نمی توانند اقدام به خرید و تصاحب یکی از آن ها کنند، می توانند نمونه ساخته شده با لگوی این خودرو را تهیه و از داشتن آن لذت ببرند.

 



البته تصاحب نمونه لگویی این خودروی ارزشمند هم با مشکل مواجه شده است چرا که هم اکنون برای طرح در شرکت لگو نیاز به 4 هزار حامی دیگر دارد.

داستان از این قرار است که پروژه ساخت بنتلی Bentley Blower در پلتفرم Lego Ideas و برای ارائه به شرکت لگو برای تولید انبوه قرار گرفته است.

 



پلتفرم Lego Ideas جایی است که ایده های جدید در آن بارگزاری می شود و در صورتی که موفق به کسب 10 هزار حامی شود، شرکت لگو تولید انبوه آن را بررسی خواهد کرد.

یکی از پروژه هایی که در این پلتفرم بارگزاری شده بنتلی Bentley Blower با جزئیات تماشایی وحیرت انگیز است.

 


این پروزه تا کنون موفق به جلب نظر 6100 نفر شده است و تا رسیدن به 10 هزار حامی راهی نسبتا طولانی پیش رو دارد.

در این خودرو تمام جزئیات رعایت شده است به طوری که دیفرانسل به موتور متصل است و در هنگام حرکت میل لنگ خودرو به چرخش در می آید.

سازنده این پروژه می گوید که 8 ماه وقت صرف طراحی و ساخت این خودرو کرده است و برخی قطعات بارها و بارها طراحی و ساخته شده است تا به نمونه نهایی نزدیک شود.

در انتهای همین صفحه می توانید گزارش تصویری این خودرو را ببینید

کد خبر 126441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha