میهن، سپاسگزار همراهی و مهربانی مردم و آتش نشانان است

گروه صنعتی میهن در بیانیه ای اعلام کرد: حوادث با تمام تلخی های خود، گاه سویه های ارزشمندی از محبت و همراهی را نمایان می کند که از آسیب ها و رنج ها می کاهد و چراغ دلگرمی و امید را می افروزد.

به گزارش پرشین خودرو، حادثه ای که سه شنبه شب در شهر لبنیات "میهن" پیش آمد و با انبوهی از نگرانی ها و ابراز محبت های هم میهنان عزیزمان مواجه شد، بار دیگر این واقعیت را نمایان ساخت که مردم، "میهن" را از خود و خدمت گذار خود می دانند.


برای رفع دل نگرانی شما عزیزان و در پاسخ به پیگیری های گسترده، باید به عرض برسانیم که خوشبختانه این حادثه هیچ گونه صدمات جانی به همراه نداشت که جای شکر و شادمانی دارد، اما متاسفانه به بخش هایی از مجموعه شهر لبنیات از جمله انبارها آسیب های گسترده وارد شد که با تلاش آتش نشانان فداکار و همکاران گرانقدر، پس از چندین ساعت آتش مهار و از سرایت و آسیب جدی به خطوط تولید پیشگیری به عمل آمد.


با همت مثال زدنی و همدلی مدیریت و همکاران گروه صنعتی میهن، به وضعیت خطوط تولید بلافاصله رسیدگی و فاز نخست تولید در صبح چهارشنبه راه اندازی شد و فاز دوم طی ٢٤ ساعت و فاز سوم و چهارم در ٧٢ ساعت پس از حادثه مذكور، راه اندازی خواهد شد تا وقفه ای در تولید و عرضه محصولات ایجاد نشود و با عنایت پروردگار دغدغه ای از این جهت وجود ندارد.

 

میهن



جا دارد از تمام عزیزان و نهادهایی که طی این حادثه همراهی کردند، به ویژه از آتش نشانان همیشه دلسوز و پرتلاش کمال تشکر را داشته باشیم و بازهم از محبت فراگیر هم میهنان عزیز سپاسگزاری خالصانه کنیم.

در پایان، امیدواریم که با تلاش هرچه بیشتر در عرصه تولید ملی، خانواده 22000 هزار نفره شرکت میهن بیش از گذشته در مسیر رشد و تعالی كارآفرینی كشور گام بردارد و همچنان از این طریق با افتخار خدمتگذار ایران زمین و مردمان نازنین آن باشد.

به گزارش خبرنگار ما، حاج ایوب پایداری و مهندس ابوالفضل پایداری از ابتدای حادثه آتش سوزی در کنار دیگر کارگران و کارمندان گروه صنعتی میهن برای کمک و همیاری حضور داشتند. مردم نیز پس از انتشار فیلم آتش سوزی در فضای مجازی با هشتک هایی همچون #همدلی_با_میهن، #خرید_از_میهن، #میهن_در_کنارت_هستیم و ... نشان دادند که حامی تولید ملی هستند و میهن را از خود می دانند.

 

کد خبر 126477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha