کد خبر 126563
۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
بررسی تغییرات جدید در وانت کارا

خودرو وانت کارا 2000 سی سی امسال به روز رسانی و مدل های جدید آن به فرمان هیدرولیک مجهز شده، همچنین تغییراتی در طراحی صندلی، سقف کاذب و... داشته است.

به گزارش پرشین خودرو، کارا، خودرویی است چند كاره كه آماده پاسخگویی به نیاز خریداران خودروهای كار است و توسط بهمن موتور عرضه می شود.

در حال حاضر وانت کارا با موتور 2000 سی سی تولید می شود و شامل نسخه‌ی تک کابین و دو کابین است.

سیستم گیربکس بکار رفته در دو نسخه‌، 5 سرعته دستی و همچنین این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است.

وانت کارا محصول تولیدی شرکت بهمن موتور بر اساس پلت فرم وانت مزدا باز طراحی شده، دو چراغ مربعی به همراه جلو پنجره، تمام فاصله بین دو چراغ را پوشانده و طراحی سپر و درب موتور نیز بدون خط خاص و با سادگی انجام شده است. در طراحی نمای جانبی نیز با سطح صافی روبرو هستیم که از کنار چراغ جلو تا چراغ عقب کشیده شده است.

قرار گرفتن دو چراغ عقب عمودی در انتهای خودرو موجب شده که طراحی آن به روزتر شود و بین درب عقب و رکاب نیز هماهنگی ساده‌ای برقرار است که این سادگی مورد پسند قشر قابل توجهی از مشتریان این خودروی مناسب بازار کار شده است.

وانت کارا با مجهز بودن به موتور 2000 سی سی با استاندارد آلایندگی یورو 5 و با بازدهی مناسب موجب شده تا طرفداران قابل توجهی در این دسته محصول داشته باشد و ساختار گیربکس پنج سرعته دستی نیز بر کارآیی آن افزوده است. مجموعه ی قوای محرکه این خودرو سبب ایجاد توان خروجی 111 اسب بخار و گشتاور نهایی 171 نیوتن متر که قدرت مناسبی برای این نوع کاربری است.

این خودرو در دو مدل تک کابین با ظرفیت بار 1000 کیلوگرم و 2 نفر سرنشین و دوکابین با ظرفیت بار 600 کیلوگرم و 5 نفر سرنشین در حال عرضه است که هر یک بخش خاصی از نیاز بازار را پوشش می دهد. خودروی کارا مجهز به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز دیسکی محور جلو و خود تنظیم شونده محور عقب، کمپرسور مکانیکی با گاز R۱۳۴A و سیستم تهویه مطبوع و رادیو پخش یو اس بی می باشد.

شرکت بهمن موتور علاوه بر بهبود طراحی و مواد اولیه و اعمال برخی تغییرات بیرونی، با تجهیز این خودرو به فرمان هیدرولیک، تغییر طراحی صندلی در راستای ارگونومیک تر نمودن و افزایش آسایش راننده وسرنشین و برخی تغییرات در امکانات و تزئینات داخلی مانند سقف کاذب، آفتابگیر و افزودن قفل مرکزی و ریموت، تلاش در خور توجهی در افزایش رضایتمندی و راحتی مشتریان نموده است.

کد خبر 126563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha