شاهین، نگاه به صنعت خودرو را تغییر خواهد داد

عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: اگر مردم با خودرو شاهین و ویژگی های آن آشنا شوند به طور قطع نگاه شان نسبت به گروه خودروسازی سایپا و حتی صنعت خودرو تغییر خواهد كرد.

به گزارش پرشین خودرو، یحیی فتحی درباره خودرو شاهین و اینكه این خودرو تا چه حد می تواند بر بازار خودرو اثر بگذارد، تصریح كرد: طی این سال ها همواره گروه خودروسازی سایپا با خودروی پراید مورد سنجش و ارزیابی قرار می گرفت، حال با تولید خودرو شاهین و حذف پراید، نگاه ها به این شركت خودروسازی تغییر خواهد كرد.


وی ادامه داد: خودرو پراید به دلیل مشكلاتی كه داشت در بین مردم شهرت و خوشنامی نداشت و همواره عملكرد سایپا به واسطه این خودرو زیر سئوال می رفت، ولی طراحی و تولید شاهین و خودروهای مشابه می تواند فرصت جدیدی برای پیشرفت و توسعه گروه خودروسازی سایپا باشد.

معاون اقتصادی و توسعه رقابت مرکز ملی رقابت گفت: خودرو شاهین از نظر فناوری توسعه یافته و محصولی است كه اگر به صورت اتوماتیك تولید شود، امكان صادرات آن نیز فراهم خواهد شد.

 

یحیی فتحی


وی با بیان اینكه طراحی و تولید محصول شاهین نشان داد كه گروه خودروسازی سایپا توانمند است و امكان تولید خودروهای پیشرفته و مطابق با استانداردهای روز را دارد، افزود: خودرو شاهین قابل رقابت با محصولات گذشته سایپا نیست؛ این خودرو به جهت استانداردهای 85 گانه و آلایندگی زیست محیطی وضعیت بسیار خوب و مطلوبی دارد و قطعا با تولید كیفی آن مردم از این خودرو استقبال خواهند كرد.

این عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: برای اینكه تفكر و دیدگاه مردم نسبت به گروه خودروسازی سایپا تغییر كند، توصیه می كنم كه این مجموعه با تمام قوا نسبت به معرفی شاهین در فضای مجازی اقدام كند.

وی تصریح كرد: اگر مردم با ویژگی های شاهین آشنا شوند، متوجه خواهند شد كه صنعت خودرو در مسیر پیشرفت و رشد قرار گرفته است؛ سیاست گذاران هم بایستی با مزایای این خودرو آشنا شوند تا تصویر واقعی از صنعت خودرو داشته باشند.

فتحی گفت: با طرحی خودرو شاهین، سایپا نشان داد كه می تواند كارهای بزرگ تری در عرصه خودرو انجام دهد.

کد خبر 126572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha