چرا همراه مکانیک معتبرترین شرکت کارشناسی خودرو کشور است؟

همراه مکانیک یکی از شرکت‌های تخصصی فعال در حوزه خودرو است که کار خود را از سال 1392 و با ارائه خدمت « کارشناسی خودرو در محل » آغاز کرد.

به گزارش پرشین خودرو، همراه مکانیک یکی از شرکت‌های تخصصی فعال در حوزه خودرو است که کار خود را از سال 1392 و با ارائه خدمت « کارشناسی خودرو در محل » آغاز کرد.این شرکت با تاسیس اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خرید و فروش خودروهای کارشناسی‌شده توانسته روشی جدید برای خرید و فروش خودرو را به مشتریان خود معرفی کند. همراه مکانیک در طی حدودا 7 سال فعالیت توانسته به رکوردهای منحصربه فرد زیر برسد:

انجام بیش از 150هزار کارشناسی خودرو در محل

فروش سفارشی بیش از 140هزار خودرو کارشناسی‌شده، کاملا بدون هزینه و تنها با 1 تماس از طرف مالک

خرید سفارشی بیش از 15هزار خودرو کارشناسی‌شده برای خریداران، به همراه مشاوره تخصصی و ضمانت پرداخت خسارت

رضایت 93 درصدی مشتریان از خدمات کارشناسی همراه مکانیک

داشتن نمایندگی فعال کارشناسی در 18 شهر ایران

150هزار بازدیدکننده روزانه از سایت رسمی همراه مکانیک

بیش از 250 نفر کارمند مستقیم تنها در دو شعبه تهران

در کارشناسی خودرو با همراه مکانیک چه اتفاقی می‌افتد؟

کارشناس همراه مکانیک در فاصله 30دقیقه بعد از ثبت درخواست از طریق سایت یا تماس تلفنی به محل خودرو شما مراجعه کرده و مراحل زیر را طی می‌کند:

1- بررسی فنی، موتور و گیربکس: مشکلات فنی ، تست موتور با تجهیزاتی مانند دیاگ، بررسی رادیاتور، باتری و اتصالات داخل خودرو در ابتدای راه توسط کارشناس مشخص می‌شوند.

2- اصالت کیلومترشمار: متاسفانه از بین هر 4 خودرو دست دوم، کیلومترکارکرد 1 خودرو دست‌کاری شده است و این موضوع اثر قابل توجهی روی قیمت خودرو دارد. در اغلب موارد دستگاه دیاگ هم قادر به شناسایی تغییر کیلومتر خودرو نیست و تنها تجربه کارشناس است که تعیین می‌کند ظاهر خودرو با کارکرد آن مطابقت دارد یا خیر.

3- تست رانندگی، سیستم تعلیق، جلوبندی و لاستیک: بازرسی وضعیت سیستم‌های تعلیق، ترمز، کلاچ و برخی دیگر از مشکلات خودرو تنها با تست رانندگی و ارزیابی آن ممکن است که این موضوع در کارشناسی همراه مکانیک لحاظ می‌شود.

4- بررسی آپشن‌ها و امکانات رفاهی: به طور کلی تاثیر عدم کارکرد صحیح آپشن‌ها در قیمت نهایی خودروها بسیار قابل توجه است؛ بنابراین بررسی سلامت آپشن‌ها و تشخیص آپشن‌های فابریک از غیر فابریک از اهمیت بالایی در کارشناسی همراه مکانیک برخوردار است.

5- بررسی قطعات رنگ‌شده و تعویض شده بدنه: طبق تجربه 7 ساله همراه مکانیک، بیش از 72 درصد خودروها حداقل یک مشکل فنی یا بدنه دارند که اگر تشخیص داده نشود منجر به خسارت چند ده میلیون تومانی خواهد شد.
بعد از طی شدن تمام این مراحل، گزارش کارشناسی کامل تهیه شده و طبق قیمت روز و گزارش کارشناسی، قیمت دقیق خودرو مشخص می‌شود.

ضمانت کارشناسی همراه مکانیک به چه صورت است؟

در طرح کارشناسی عادی، یک کارشناس برای بازدید از خودرو اعزام می‌شود. در صورتی که در 24 ساعت اولیه بعد از تهیه گزارش کارشناسی، اشتباه کارشناس در بررسی گیربکس، فنی و بدنه خودرو ثابت شود؛ شرکت موظف به پرداخت خسارت تا سقف 10 برابر هزینه کارشناسی پرداخت شده خواهد بود.

در طرح کارشناسی کامل، 2 کارشناس خودرو را کارشناسی می‌کنند تا احتمال خطای انسانی به حداقل ممکن برسد و در نهایت نیز ضمانت‌نامه پرداخت خسارت 7 روزه تا 3 برابر هزینه خدمات دریافت شده، با مهر و سربرگ شرکت به خریداران داده می‌شود تا خیالشان از هر بابت راحت باشد.

 



طرح فروش سفارشی خودرو: بدون هزینه، بدون پاسخ به تلفن و با منصفانه‌ترین قیمت

با فروش خودرو خود توسط همراه مکانیک:

فقط با 1 تماس خودرو خود را می‌فروشید.

هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

خودرو شما از نظر فنی و مشخصات توسط کارشناسان خبره کارشناسی شده و منصفانه‌ترین قیمت ممکن روی آن پیشنهاد می‌شود.

مشاور اختصاصی شما در همراه مکانیک تمام فرآیند پیداکردن خریدار را برای شما انجام می‌دهد. ایشان خودرو شما را در تمام کانال‌های دسترسی به خریداران آگهی کرده و به‌جای شما به تلفن تمام افراد جواب می‌دهد، در نهایت نیز فقط خریداران واقعی را برای بازدید حضوری از خودرو شما می‌فرستد.

از مشاوره حقوقی رایگان برای عقد قولنامه در محل بهره‌مند می‌شوید.

طرح خرید سفارشی خودرو: کارشناسی‌شده، تضمینی و با منصفانه‌ترین قیمت

با خرید خودرو جدید خود از طریق همراه مکانیک:

از مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین مدل خودرو با توجه به نیاز و بودجه بهره‌مند می‌شوید.


مشاور اختصاصی شما در تمام کانال‌های آگهی خودرو به دنبال خودروی مورد نظر شما می‌گردد و حداقل3 مورد را برای کارشناسی اولیه به شما معرفی می‌کند.

از بین خودروهای معرفی شده، یک خودرو را برای کارشناسی انتخاب می‌کنید تا کارشناس شرکت به نمایندگی از شما به محل خودرو مراجعه کرده و گزارش کارشناسی آن را تهیه کند. در صورتی که این خودرو شرایط مناسبی نداشته باشد، این فرآیند تا 3 بار قابل تکرار است.

خودروی کارشناسی شده به همراه گزارش کامل کارشناسی با سربرگ شرکت را خریداری خواهید کرد.

ضمانت پرداخت خسارت کارشناسی تا 7 روز روی خودرو به شما تقدیم خواهد شد.

از مشاوره حقوقی رایگان برای عقد قولنامه در محل بهره‌مند خواهید شد.

برای بعضی از خودروها، امکان تعویض پلاک توسط همراه مکانیک با وکالت از شما نیز فراهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مختلف، لطفا به سایت همراه مکانیک hamrah-mechanic.com مراجعه کنید.

همراه مکانیک، همراهی متخصص و امین

 

کد خبر 126684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha