مقایسه هزینه های سالانه خودروی پلیس تسلا3 و دوج چارجر

اداره پلیس بارجرزویل در سال 2019 با وجود برخی مخالفت ها، اقدام به خرید یک دستگاه تسلا مدل 3 برای این اداره کرد آنهم در حالی که قیمت تسلا مدل3 نسبت به خودروی استاندارد پلیس که دوج چارجر است اختلاف قیمت معناداری داشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بعد از خرید تسلا مدل 3 به عنوان خودروی سازمانی و انتقاداتی که برای این خرید مطرح شد، بعد از یکسال و محاسبه هزینه های تسلا مدل 3 و دوج چارجر استاندارد پلیس، مشخص شده است که خرید تسلا به عنوان خودروی پلیس می تواند انتخاب مناسب تری باشد.

مهمترین بخشی که به صرفه جویی عمده در این مقایسه ختم شده است مربوط به هزینه سوخت، روغن و سرویس موتور تسلا مدل3 بود که رقم 6.750 دلار را رقم زده است.

صرفه جویی این رقم تنها در سال اول، موجب شد تا اختلاف قیمت تسلا مدل 3 با دوج چارجر استاندارد پلیس جبران شود.

 

فاکتور



هزینه برق مصرفی تسلا مدل3 نسبت به سوخت دوج چارجر بسیار ارزانتر تمام می شود و همین موضوع توانسته است تا صرفه جویی زیادی را رقم بزند و ایده استفاده گسترده از خودروهای برقی در ناوگان پلیس آمریکا را رونق ببخشد به خصوص که بی سروصدا بودن این خودروها برای عملیات پلیس بسیار مناسب تر از خودروهای کنونی است.

طرفداران استفاده از خودروهای برقی معتقد هستند که این صرفه جویی در طول چند سال می تواند در هزینه های پلیس و شهرداری تاثیر بسزایی داشته باشد البته به شرطی که رقم صرفه جویی در سال اول، برای سال های بعد نیز تکرار شود.

قیمت تسلا مدل 3 پلیس بارجرزویل 41،945 دلار بود و دوج چارجر نیز 33،612 دلار قیمت داشت که این اختلاف قیمت در سال اول و از محل صرفه جویی در هزینه های جاری خودرو جبران شد.

 

کد خبر 126705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha