شبیه ساز خودروهای کلاسیک به بازار می آید!

یک شرکت سوئدی، شبیه سازهای رانندگی جدید طراحی کرده است که هر چند از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده است اما حس و حال نشستن در کابین یک خودروی کلاسیک و رانندگی با حال و هوای خودروهای قدیمی را برای کاربر فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، رانندگی با خودروهای کلاسیک، آرزوی بسیاری از رانندگان است و معمولا کمتر کسی است که تمایل به تصاحب یک خودروی کلاسیک نداشته باشد.

یقینا اگر قیمت بالای خودروهای کلاسیک و هزینه بالای نگهداری سالانه نبود، بسیاری اقدام به خرید این خودروها می کردند.

 



با توجه به مشکلاتی که بر سر راه تصاحب خودروهای کلاسیک وجود دارد و تمایل بسیار زیاد به تجربه رانندگی با این خودرو، یک شرکت سوئدی با ایده ای جالب به فکر رفع این کمبود افتاد.

شرکت سوئیسی Racing Unleashed با ساخت یک شبیه ساز که طراحی آن شبیه به کابین خودروهای کلاسیک است، شرایط رانندگی با خودروهای کلاسیک مختلف از دهه های 60، 70 و 80 را فراهم کرده است.

 



این شبیه ساز که از سال آینده به بازار عرضه می شود در یک همکاری مشترک و با کمک شرکت های زاگاتو Zagato و پنین فارینا Pininfarina طراحی شده است.

 



در هر کدام از این شبیه سازها، سه پدال، فرمان چوبی، سردنده چوبی گیربکس  دستی و اتوماتیک شبیه به خودروهای کلاسیک، تودوزی چرمی با دوخت مشبک، سیستم صوتی لاجیتک و سه صفحه نمایش HD وجود دارد.

در این شبیه سازهای سوئدی هر چند از تکننولوژی های جدیدی بهره گرفته شده است اما حس و حال رانندگی با کلاسیک های دهه 60 و 70 را به خوبی منتقل خواهد کرد.

کد خبر 126706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha