فرودگاه‌ها برای تردد تاکسی هوایی آماده هستند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور از آمادگی فرودگاه‌های ایران برای تردد تاکسی هوایی (ایرتاکسی) خبر داد

به گزارش پرشین خودرو، مقصود اسعدی سامانی، از آمادگی فرودگاه‌های ایران برای تردد تاکسی هوایی (ایرتاکسی) خبر داد و تأکید کرد که فرصت سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی به‌منظور راه‌اندازی تاکسی هوایی فراهم است.


دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور بر ضرورت راه‌اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه‌های ایران تأکید کرد و گفت: اگر بخواهیم صنعت هوانوردی کشور را توسعه بدهیم، یکی از راهکارهایش راه‌اندازی تاکسی هوایی است.

وی افزود: با توجه به اینکه در کشورمان فرودگاه‌های کوچک داریم و از آن‌ها یا استفاده نمی‌شود یا به ندرت یک یا دو پرواز در آن‌ها صورت می‌گیرد؛ می‌توان از ظرفیت این فرودگاه‌ها برای تردد تاکسی هوایی استفاده کرد.

 

تاکسی هوایی



اسعدی سامانی اضافه کرد: این فرودگاه‌ها قابلیت بهره‌برداری برای تاکسی هوایی را دارند و در صورت برنامه‌ریزی صحیح، می‌توان این ظرفیت هوانوردی را در کشور ایجاد کرد.

دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور با بیان اینکه بیش از ۴۳ فرودگاه در کشور وجود دارد که صرفاً از ۱۰ درصد ظرفیت آن‌ها استفاده می‌شود، تصریح کرد: اکنون فرصت سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی برای راه‌اندازی تاکسی هوایی (ایرتاکسی) وجود دارد و افراد حائز شرایط می‌توانند در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند.

کد خبر 126775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha