کد خبر 126779
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
نگرانی ایرباس از دورنمای صنعت هوانوردی

مدیر ارشد عملیاتی ایرباس عقیده دارد دورنمای صنعت هوانوردی به خاطر افزایش دوباره موارد ابتلا به ویروس کرونا و وضع مجدد محدودیت‌های سفر بدتر شده و ایرباس مجبور است ۱۵ هزار نفر از نیروی کار خود را در سراسر جهان اخراج کند.

به گزارش پرشین خودرو، مایکل اسکولهورن، مدیر ارشد عملیاتی ایرباس عقیده دارد دورنمای صنعت هوانوردی به خاطر افزایش دوباره موارد ابتلا به ویروس کرونا و وضع مجدد محدودیت‌های سفر بدتر شده است.

کاهش سفرهای هوایی نسبت به سطح معمول به خاطر محدودیت های اعمال شده و ترس مسافران از ویروس کرونا باعث شده شرکت‌های هواپیمایی تحویل هواپیماهای جدید را با سرعت کمتری انجام دهند.


ایرباس اعلام کرد مجبور است 15 هزار نفر از نیروی کار خود را در سراسر جهان اخراج کند.

اسکولهورن در مصاحبه با نشریه تجاری هندلز بلات گفت شرایط در ابتدای پاییز بدتر از آن چیزی بود که شرکت در تابستان انتظار داشت. وی اضافه کرد تعدیل نیروی 15 هزار نیروی کار حداقل رقم اعلام شده است.

 

ایرباس



با توجه به اینکه فعالیت در برخی کارخانه های ایرباس قبل از بحران کرونا هم کاهش یافته بود، اتحادیه‌های کارگری نگرانند مدیریت این شرکت تصمیم به تعطیلی کامل این تاسیسات بگیرد.

گیوم فوری، مدیرعامل ایرباس ماه گذشته اعلام کرد این هواپیماسازی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بدون تعدیل نیروهای اجباری از هزینه‌های خود کم کند، ولی نمی تواند چنین چیزی را تضمین دهد.

فوری طی نامه‌ای به کارکنانش در ماه سپتامبر هشدار داد احتمالا ایرباس مجبور می‌شود به‌خاطر عدم بهبودی سریع سفرهای هوایی، تعدادی از نیروی کار خود را اخراج کند.

منبع: تسنیم

کد خبر 126779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha