کد خبر 126822
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
تهران به 9 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تهران به 9000 دستگاه اتوبوس نیاز دارد، گفت: ضدعفونی حمل و نقل عمومی و اماکن پایتخت علی‌رغم محدودیت‌های مالی همچنان ادامه دارد.

به گزارش پرشین خودرو، زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ، در مورد کمبود اتوبوس در پایتخت اظهار داشت: تأمین امکانات و حمل و نقل عمومی با هزینه‌های بالا همراه است و دولت باید قطعا همکاری‌های لازم را در این زمینه با شهرداری تهران داشته باشد.

وی افزود: بیش از 10 سال است که دولت حتی یک اتوبوس برای پایتخت خریداری نکرده و تحویل نداده است و در حال حاضر فقط 5 هزار و 500 اتوبوس داریم در حالی که نیازها فراتر از این عدد است.


نژادبهرام ادامه داد: پایتخت حدود 9 هزار اتوبوس نیاز دارد و کمبود واگن‌های مترو نیز بسیار محسوس است که دولت در این راستا نیز باید اقدامات اساسی و جدی انجام دهد.

 

اتوبوس



عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بحث تأمین اوراق مشارکت در جهت تأمین اتوبوس و واگن‌های مترو برای تهران بوده است گفت: ‌درحال حاضر در شرابط خاصی به دلیل تحریم‌های ظالمانه دشمنان و کرونا قرار داریم ولی با این وجود شهرداری توانسته مدیریت شهر را انجام دهد و به نوعی تهران سرپا نگه داشته شده است.

وی بیان داشت: شهرداری جزو دستگاه‌هایی است که پیشگام در همراهی با وزارت بهداشت بوده و کارنامه بسیار مثبتی را جهت مقابله با شیوع کرونا داشته است به طوری که علی‌رغم محدودیت‌های مالی، ضدعفونی شهر و حمل و نقل عمومی همچنان در حال انجام است.

منبع: فارس

کد خبر 126822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha