بسته‌های ایمنی به دوچرخه‌سواران اهدا می‌شود

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پویش سفر عشق که پایان آن روز اربعین اعلام شده بود، بنا به درخواست دوچرخه‌سواران تا 26 مهر، مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

به گزارش پرشین خودرو، یعقوب آزاده‌دل گفت: در اجرای پویش سفر عشق، 10 نفر از دوچرخه‌سواران استفاده‌کننده از اپلیکیشن دوچرخه که از روز عاشورا تا سالروز شهادت امام رضا(ع)، بتوانند مسافت تهران تا کربلا (بیش از 960کیلومتر) را رکاب بزنند به قید قرعه هدیه‌ای معادل کمک هزینه سفر به کربلا هدیه می‌گیرند.


آزاده‌دل همچنین از اهدای بسته‌های ایمنی دوچرخه‌سوار شامل کلاه ایمنی، دستکش و کوله به 20نفر از دوچرخه‌سواران شهری خبر داد و افزود: در رویدادی نمادین با همراهی مسئولان آموزش پلیس راهور و سازمان حمل ونقل و ترافیک، به‌منظور ارتقای فرهنگ ایمنی در میان دوچرخه‌سواران به 20نفر از دوچرخه‌سواران بسته‌های ایمنی اهدا کردیم.


بنا براعلام روابط عمومی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، آزاده‌دل گفت: در اجرای این طرح، افزون بر ترغیب دوچرخه‌سواران به استفاده از کلاه و دستکش، نحوه تردد ایمن رکاب‌زنان در شهر، لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام دوچرخه‌سواری و تردد در خیابان‌ها به آنان یادآوری شد تا از وقوع تصادفات و تلفات پیشگیری شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 126823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha