نمایش سریع و خشن 9 هم به تعویق افتاد!

تهیه کنندگان نهمین قسمت از فیلم سریع و خشن که یکی از پربرخوردترین فیلم های تاریخ سینما است، از به تعویق افتادن این فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر دادند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از اینکه شیوع ویروس کرونا نمایشگاه های بین المللی خودرو را یکی پس از دیگری به تعویق انداخت، این موج حالا به سینما و فیلم های خودرویی نیز رسیده است.


تهیه کنندگان فیلم سریع و خشن 9 تنها چند روز پس از اعلام رسمی به تعویق افتادن 25 مین قسمت جیمزباند، رسما خبر به تعویق افتادن این فیلم پرطرفدار خودرویی را اعلام کردند.


در آخرین تریلر فیلم سریع و خشن 9، مشخص شد که جیکوب تورتو با بازی جان سنا با یک خودرو فورد شلبی GT350R در این فیلم حضور دارد و دومنیک تورتو نیز با بازی وین دیزل همچنان دوج چارجر را می راند ضمن اینکه یک تویوتا سوپرا نیز در این قسمت از سریع و خشن وجود دارد.

 

سریع خشن 9



سریع و خشن 9 اما یک سورپرایز ویژه نیز دارد، هان که در قسمت سوم این فیلم به طور واضحی در توکیوی ژاپن و در یک تصادف کشته می شود، هنوز زنده است و ایفای نقش می کند.

اندکی بعد از موکول شدن اکران سریع و خشن 9 به سال 2021، جرمی کلارکسون نیز در توئیتی اعلام کرد که فصل چهارم تور بزرگ آمازون به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاده است.

آنچه مشخص است در شرایط فعلی همچنان باید در انتظار لغو و تعویق برنامه ها و تجمعات خودرویی در سال جاری باشیم چرا که فشار زیادی بر روی برنامه هایی نظیر فرمول یک، فرمولE و IMSA وجود دارد.

کد خبر 126847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha