تجلیل از «داوود میرخانی» به پاس سال ها خدمت به صنعت خودروی کشور

‎داوود میرخانی رشتی، استاد بی‌بدیل صنعت خودرو کشور در روز جهانی معلم طی مراسمی که به مدد مدیران شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ‌محل این شرکت برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، اشکان گلپایگانی، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در روز چهارده مهرماه مصادف با روز جهانی معلم، طی مراسمی از داود میرخانی، به پاس سالها خدمت خالصانه در صنعت خودرو که برگ زرینی در تاریخ این صنعت بود، تقدیر و تجلیل کرد.

 

میرخانی رشتی



‎در این مراسم ضمن پخش تصاویری گزیده از سوابق و زندگی حرفه‌ای میرخانی، با اهدای لوح تقدیر و رونمایی از سردیس ایشان در حضور جمعی از پیشکسوتان صنعت خودرو که طی سالهای همکاری با این استاد گرانقدر از تجربیات ایشان بهره‌مند بودند، مراتب تجلیل به عمل آمد.

‎‎داوود میرخانی رشتی مدیرعامل دهه شصت گروه صنعتی ایران خودرو بوده که طی سالها حضور پررنگ در انجمن خودروسازان کشور از چهره‌های برجسته‌ی این صنعت در ایران محسوب می‌شود به طوری که به اذعان بسیاری از کارشناسان، موفقیت‌هایی که در تولید و توسعه صنعتی در ایران‌خودرو در دهه هفتاد رخ داد، حاصل ریل‌گذاری صحیح و تیم مدیریتی او در شش سال سکانداری این شرکت بوده است.

 



‎او همچنین در کتابی با عنوان «مرغابی وحشی» به مرور خاطرات و بیان تجربیات مدیریتی خود در حوزه صنعت خودرو پرداخته که یادگاری ارزشمند برای همه مدیران و کارشناسان این حوزه به شمار می‌آید.

‎از دیگر سوابق کاری میرخانی رشتی میتوان به ریاست هیات مدیره و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، معاون اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قائم مقام مدیرعامل IBM ایران و مدیرعامل زیراکس ایران اشاره داشت.

کد خبر 126909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha