امکانات خودروهای شاهین مشخص شد + اینفوگرافی

گروه خودروسازی سایپا در یک اینفوگرافی، امکانات تعبیه شده در خودروی سدان شاهین را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با نزدیک شدن به موعد تحویل سدان سایپا شاهین به خریداران این خودرو، سایپا امکانات تایید شده این خودرو را اعلام کرد.

پیش از این کاتالوگ سایپا شاهین با دو تیپ S و G بر روی وبسایت این شرکت قرار گرفت و بسیاری از مشتریان فکر می کردند که باید به صورت اجباری، این خودرو را در تیپ پایه (یعنی S) تحویل بگیرند.

 

سایپا شاهین

 



چند روز پس از انتشار کاتالوگ شاهین S و شاهین G، قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در جمع رسانه ها اعلام کرد که با توجه به سیاست گذاری های این شرکت، خودروها با تیپ های مختلف تولید خواهند شد.

مجید باقری گفت: حواله داران شاهین می توانند با توجه به سلیقه خود در هنگام تکمیل وجه، نسخه S و یا G را انتخاب کنند و در عمل اجباری برای تحویل نسخه پایه وجود ندارد.

با توجه به اینفوگرافی جدید سایپا شاهین، امکاناتی نظیر کیسه هوای راننده و سرنشین، ترمزهای دیسکی جلو و عقب با سامانه های ABS، EBD و BAS، سنسور فشار باد لاستیک (TPMS)، استارت دکمه ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، سانروف، دما سنج محیط، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، چراغ مشایعت تا منزل، استاندارد صندلی های ایزوفیکس، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، نشان تعویض دنده GSI، فرمان کمکی برقی EPS،نمایشگر ۷ اینچی لمسی، رهیاب ماهواره ای، بلوتوث و رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی در این خودرو قطعی شده است.

کد خبر 126915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha