کد خبر 126921
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
خودروی محبوب خالکوبی در بین هواداران

فولکس واگن در بین خودروها بیشتر از همه ی مدل ها و برندها به عنوان خودروی محبوب برای خالکوبی در بین هوادران انتخاب می شود.

به گزارش پرشین خودرو، هوادران فولکس بیتلز (قورباغه ای) جیپ و کادیلاک، عشق و علاقه ی دائمی خود را به برند محبوبشان با خالکوبی روی پوست نشان می دهند. یک بررسی و تحلیل روی پست های اینتساگرامی توسط کامپر د مارکت Compare The Market انجام شده که بین پست های مردم تعداد خالکوبی های خودروها شمارش شده است.

یافته های این اندازه گیری نشان داده که 5,507 خودروی فولکس خاکوبی شده در فضای اینستاگرام منتشر شده است که فاصله زیادی با بقیه برندها دارد. جالب این است که این پست ها نشان می دهد که هواداران فولکس به چه غذاهایی علاقه نشان می دهند. در بین خالکوبی ها همه نوع مدل قدیمی و جدید دیده می شود و در بین هواداران انواعی از سن و سال ها مشاهده می شود، هر چند بالا دادن آستین و نشان دادن تصویر علاقه بیشتر در بین جوانان متداول است.

 

فولکس واگن

 

تعجبی هم ندارد که برند جیپ بعد از فولکس با 2,139 مورد مقام دوم را کسب کرده است. بیشتر هوادارن آن هم بیشتر به آمریکا تعلق دارند. مقام سوم با 1,775 خاکوبی روی پوست متعلق به کادیلاک است. شورولت امپالا 823 خاطرخواه اینستاگرامی با خالکوبی دارد. مک لارن 800 و شورولت کوروت 180 پست اینستاگرامی. اگر اطلاعات دقیق تر از این تحلیل و گزارش می خواهید به این لینک مراجعه کنید.

معلوم نیست چرا فقط 74 لامبورگینی خالکوبی در اینستاگرام هست یا چرا بنتلی فقط 127 مورد دارد.

منبع: سایپا

کد خبر 126921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha