به افراد بدون ماسک در پایانه ها خدمات ارائه نمی‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران گفت: از امروز پوشش ماسک بهداشتی برای همه افرادی که به پایانه ها وارد می شوند الزامی است و تنها به افراد دارای ماسک خدمات ارائه می شود.

به گزارش پرشین خودرو، امیر حسین صدیقی گفت: در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای طرح "ماسک از خانه تا خانه" سازمان پایانه ها نیز همچون گذشته با تأکید بر استفاده از ماسک توسط شهروندان و مسافرین محترم، از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک معذور خواهد بود و کلیه افراد برای ورود به پایانه های مسافربری ملزم به پوشش ماسک می باشند.

 

امیر حسین صدیقی


وی در ادامه با اشاره به اقدامات این سازمان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور، سازمان پایانه ها مطابق با آخرین دستورالعمل های صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت شبانه روزی عملیات ضدعفونی پایانه ها را در دستورکار داشته و این اقدامات همچنان با تلاش بی وقفه کارکنان ادامه دارد.


مدیرعامل سازمان پایانه ها همچنین از عرضه ماسک بهداشتی در پایانه ها خبر داد و گفت: با همکاری وزارت صمت غرفه های عرضه ماسک بهداشتی با قیمت مصوب همزمان با اجباری شدن پوشش ماسک در پایانه ها فعال شده است.

منبع: مهر

کد خبر 126972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha