کد خبر 127014
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
جزئیات «جریمه ماسک» رانندگان تاکسی

جریمه رانندگان تاکسی که از ماسک استفاده نمی‌کنند برابر با ۱۰۰ هزار تومان است.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران درباره طرح «جریمه استفاده نکردن از ماسک» در حوزه تاکسیرانی، توضیح داد: چگونگی اجرای طرح جریمه استفاده نکردن از ماسک، از طریق پلیس راهور است. پلیس راهنمایی و رانندگی مسئولیت این موضوع را در قالب تعریف یک کد جدید جریمه برعهده دارد.

او با بیان اینکه از روز گذشته پیامک اطلاع رسانی به همه تاکسیرانان ارسال شده است، تأکید کرد: علاوه بر استفاده رانندگان تاکسی از ماسک، باید مسافران هم بر صورت خود ماسک داشته باشند. همچنین رانندگان تاکسی باید از خدمات دهی به مسافرانی که ماسک ندارند، خودداری کنند.

 

علیرضا قنادان

 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران ضمن اشاره به عرضه ماسک دولتی در تمامی ایستگاه‌های مترو و پایانه‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی، گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، در صورت استفاده نکردن مسافر از ماسک، جریمه (هر مسافر ۲۰ هزار تومان) را باید راننده تاکسی بپردازد. اگر راننده هم از ماسک استفاده نکند، ۱۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

قنادان درپاسخ به این پرسش که آیا در میان تاکسیرانان ماسک توزیع شده است، گفت: باتوجه به آغاز نیمه دوم سال، از دو هفته گذشته ۲۰ هزار عدد ماسک قابل شستشو در میان رانندگان تاکسی شهر تهران توزیع شده و ادامه خواهد داشت. به زودی فرآیند توزیع جدید در تمامی پایانه‌ها و سطح شهر انجام خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران؛ همچنین تاکسیرانانی که نیاز به مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر تاکسیرانی در مناطق ۲۲ گانه تهران، آن را دریافت کنند.

کد خبر 127014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha