رانندگی «تام کروز» با ب ام و M5 در «ماموریت غیرممکن7» + فیلم

روز گذشته یک فیلم کوتاه از پشت صحنه جدیدترین فیلم از مجموعه غیرممکن با بازی تام کروز منتشر شده است که این بازیگر مطرح هالیوود را در حال رانندگی با یک ب ام و سیاه رنگ نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از سال 2011 که ب ام و به سری فیلم های ماموریت غیرممکن پیوست تا به امروز، محصولات این خودروساز آلمانی به پای ثابت این فیلم اکشن تبدیل شده است تا جایی که این خودروساز یک نسخه اختصاصی به نام این فیلم را راهی بازار کرد.

 



در فیلم منتشر شده از پشت صحنه ماموریت غیرممکن7، هر چند به طور واضح مشخص نیست که اتان هانت با بازی تام کروز در حال رانندگی با خودرو در خیابان های رم باشد اما با نگاه به سابقه تام کروز در بازی بدون بدلکار، می توان حدس زد که راننده این خودرو در کوچه های باریک شهر رم ایتالیا کسی نیست جز این بازیگر توانمند هالیوودی.

نکته دیگر این فیلم که احتمالا با دوربین گوشی تلفن همراه ضبط شده، این است که مشخص نیست خودروی ب ام و از سری 5 است یا ام5. هر چند با تماشای فریم به فریم و مشاهده 4 خروجی اگزوز و دیفیوزر می توان از M5 بودن این خودرو مطمئن شد.

نکته مهم و جالب دیگر این فیلم که در ادامه مشاهده می کنید، حضور یک نیسان جی تی-آر و پورشه کاین نسل اولی سیاه رنگ به عنوان خودروهای فیلم برداری است.

این فیلم قرار است در نوامبر سال 2021 اکران شود.





کد خبر 127057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha