روشن کردن نشان رولزرویس ممنوع می شود!

اخیرا برخی رسانه های اروپایی اعلام کرده اند که روشن کردن نشان رولز رویس در این اتحادیه ممنوع می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروهای رولزرویس را بدون شک باید نمادی از ثروت و شکوه دانست که تنها در پارکینگ افراد ثروتمند یافت می شود.

نشان این خودرو که یک مجسمه با قابلیت جمع شوندگی است را نیز باید یکی از مشهورترین و شناخته شده ترین نمادهای خودرویی دنیا بدانیم.

به تازگی این نماد به یکی از اخبار پربازدید اروپا تبدیل شده است چرا که اتحادیه اروپا تصمیم دارد تا محدودیتی بر روی این نشان معروف وضع کند.

 

رولزرویس



اتحادیه اروپا بنابر اعلام برخی رسانه ها قصد دارد تا روشن کردن لوگوی خودروهای رولزرویس در کشورهای این اتحادیه را به دلیل هنجارهای مربوط به آلودگی نوری در اروپا ممنوع اعلام کند.

هر چند این نشان در همه خودروهای رولزرویس وجود دارد اما تنها در برخی مدل های قدیمی قابلیت روشن شدن دارد که این ممنوعیت موجب می شود تا این امکان از خودروهای رولزرویس حذف شود.

یکی از مسئولان خودروسازی رولزرویس به دیلی میل گفته است: گرچه محصولات جدید این شرکت به چنین آپشنی مجهز نیست اما شرکت با مشتریان قدیمی تماس گرفته و این ممنوعیت را به اطلاع آنها رسانده است.در فوریه 2019 در بخشنامه ای به نمایندگی های اعلام کردیم که اقدامات لازم برای غیرفعال کردن این امکان را فراهم کنند.

با وجود این ممنوعیت اما هنوز مشخص نیست اگر کسی این قانون را رعایت نکند و همچنان چراغ نشان رولزرویس را روشن کند چه عواقبی را باید متحمل شود.

کد خبر 127091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha