قرعه کشی برای رانندگی پیش از موعد با 32 دستگاه تویوتا میرای!

تویوتا در وبسایت این شرکت تیزری منتشر کرده است که خبر از معرفی نسل دوم تویوتا میرای در ماه دسامبر و انجام قرعه کشی برای رانندگی پیش از موعد برای 32 برنده خوش شانس ژاپنی می دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تویوتا تا امروز اطلاعات چندانی از این خودروی هیدروژنی منتشر نکرده است و تنها اعلام کرده است که این خودرو بر خلاف نسل اول، دیفرانسیل عقب خواهد بود.

نسل دوم تویوتا میرای بر اساس خودروی مفهومی میرای در سال 2019 طراحی شده است که خبر از اعمال تغییرات عمده در میرای 2021 می دهد.این تغییرات نشان می دهد که در میرای نسل دوم از خطوط تند و تیز نسل اولی خبری نیست و خطوط منحنی جایگزین آن شده است ضمن اینکه میرای 2021، پهن تر و بزرگتر با ارتفاع کمتر از سطح زمین نسبت به نسل اول خواهد بود.

 

تویوتا میرای



در داخل کابین نیز با یک صفحه نمایش بزرگ لمسی، آیینه دیجیتال و سیستم صوتی جی بی ال با 14 بلندگو روبرو می شویم که به نظر کارشناسان، چیزی از استانداردهای لکسوس کم ندارد.

تویوتا اعلام کرده است که در این مدل، توان پیمایش 30 درصد افزایش داشته است، یعنی توان پیمایش میرای نسل دوم به 653 کیلومتر رسیده است که نسبت به رقم 502 کیلومتر نسل اول پیشرفت قابل توجهی است.

 

تویوتا میرای



همه این موارد اما موجب نمی شود مشکلات پیش روی آینده خودروهای هیدروژنی برطرف شود.

در واقع این مشکلات به پیشرفت خودروهای برقی از سال 2014 و زمانی که میرای معرفی شد باز می گردد و شاید همین امر موجب شد تا سلول های سوختی در نسل دوم میرای، دو برابر شود.

دوبرابر کردن سلول های سوختی میرای نسل دوم و افزایش توان حرکتی اما همچنان مشکل خریداران را لاینحل گذاشته است چرا که از دیدگاه خریداران خودروهای هیدروژنی، کمبود مکان های عرضه هیدروژن مشکل اصلی است که بزرگترین چالش خودروهای هیدروژنی نیز محسوب می شود.

کد خبر 127127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha